H2H Marketing - The Genesis of Human-to-Human Marketing
von Philip Kotler, Uwe Sponholz, Waldemar Pfoertsch
2020 Gebunden, 296 Seiten, 241mm x 160mm x 22mm, Sprache(n): eng Written by change-leaders of marketing thoughtBrings forward a human-centric approach to marketing strategyIdentifies the benefits and opportunities from design thinking, service-dominant logic and digital transformationIn H2H Mark…
An Instructor's Manual to H2H Marketing Case Studies - Teach Human-to-Human Marketing Effectively
von Philip Kotler, Kejsi Sulaj, Uwe Sponholz, Waldemar Pfoertsch
2024 Gebunden, 204 Seiten, 241mm x 160mm x 17mm, Sprache(n): eng This is an instructor's manual for the popular textbook 'H2H Marketing: Case Studies on Human-to-Human Marketing' (Springer, 2023). The authors have provided a perfect companion that enables teachers to adopt a case-by-case approac…
Atlas of Ultrasound-Guided Procedures in Interventional Pain Management [Englisch] [Gebundene Ausga…
von Samer N. Narouze Verlag: Springer
2011 2011 Hardcover 288 S. 21 x 3,3 x 27,9 cm Zustand: gebraucht - sehr gut, This book is the first and definitive reference in the growing field of ultrasonography in pain medicine. Each chapter details all you need to know to perform a specific block. Comparative anatomy and sonoanatomy of the…
- Volltext
- Application of Service Dominant Logic
Speichern Sie Ihre Suche als Auftrag für einen späteren Zeitpunkt und lassen Sie sich bei neu eintreffenden Artikeln automatisch per E-Mail benachrichtigen (optional)!