Ihr Marktplatz für antiquarische und neue Bücher | Login | Neu registrieren Registrieren
Buchfreund als App

Adventsingen [Volltext]

(698 Ergebnisse)
Volltext
Adventsingen
Volltext: Adventsingen
Diese Suche speichern
Retail Advertising

Retail Advertising

4,00 Ødurchschnittliche Bewertung · 1 Bewertungen bei Goodreads

von William Haight Verlag: Scott Foresman & Company

1976 Hardcover mit Schutzumschlag

gebraucht, sehr gut
Bestell-Nr.: 6371604
ISBN: 0382190467
Anbieter: Bookbot, Prag, Tschechien

Verkäufer akzeptiert PayPal
Verkäufer akzeptiert PayPal

50,50 EUR

zzgl. 3,99 EUR Verpackung & Versand
Neuware
Advertising Worldwide  - Advertising Conditions in Selected Countries

Advertising Worldwide - Advertising Conditions in Selected Countries

2012 Kartoniert, 308 Seiten, 235mm x 155mm x 17mm, Sprache(n): eng Comprehensive information on advertising conditions in twelve countries of the worldEach company expanding its activities to foreign countries and advertising its products faces the question of how to do it. The book addresses th…

Neuware
Bestell-Nr.: A21774518
ISBN: 3642632068
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

Verkäufer akzeptiert PayPal
Verkäufer akzeptiert PayPal

59,91 EUR

Kostenloser Versand
Neuware
Food Advertising  - Nature, Impact and Regulation

Food Advertising - Nature, Impact and Regulation

4,00 Ødurchschnittliche Bewertung · 1 Bewertungen bei Goodreads

von Barrie Gunter

2018 Kartoniert, 312 Seiten, 210mm x 148mm x 17mm, Sprache(n): eng Examines research evidence from major reviews of research in the field Critically appraises evidence from the wider literature on the amount and nature of food advertising and other marketing activities, the effects of food adv…

Neuware
Bestell-Nr.: A34557966
ISBN: 3319821601
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

Verkäufer akzeptiert PayPal
Verkäufer akzeptiert PayPal

87,38 EUR

Kostenloser Versand
Neuware
Advertising Literacy  - How Can Children and Adolescents Deal with Persuasive Messages in a Complex Media Environment?

Advertising Literacy - How Can Children and Adolescents Deal with Persuasive Messages in a Complex…

2024 Gebunden, 136 Seiten, 303mm x 215mm x 15mm, Sprache(n): ger Themenheft 43: Advertising Literacy. How Can Children and Adolescents Deal with Persuasive Messages in a Complex Media Environment?. Herausgegeben von Brigitte Naderer, Nils S. Borchers, Ruth Wendt und Thorsten Naab

Neuware
Bestell-Nr.: A48617171
ISBN: 3039780204
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

Verkäufer akzeptiert PayPal
Verkäufer akzeptiert PayPal

54,40 EUR

Kostenloser Versand
Neuware
Advertising Strategy  - Via Popular Radio Posts: A case study

Advertising Strategy - Via Popular Radio Posts: A case study

von Rennan Augusto Souza Cunha

2024 Kartoniert, 100 Seiten, 220mm x 150mm x 7mm, Sprache(n): eng This dissertation aims to understand the strategic behavior of PR (Rádio Popular) via posts in the home appliance retail sector in Portugal. In this way, the theoretical study is defined by the historical contextualization and def…

Neuware
Bestell-Nr.: A48533021
ISBN: 6207165888
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

Verkäufer akzeptiert PayPal
Verkäufer akzeptiert PayPal

74,20 EUR

Kostenloser Versand
Neuware
Realtime Advertising  - Digitales Marketing in Echtzeit: Strategien, Konzepte und PerspektivenBeispielbild für diese ISBN

Realtime Advertising - Digitales Marketing in Echtzeit: Strategien, Konzepte und Perspektiven

2014 Kartoniert, 264 Seiten, 240mm x 168mm x 15mm, Sprache(n): ger Dieses Grundlagenwerk zu Realtime Advertising erklärt praxisnah und fundiert, welche Rolle automatisierte Echtzeit-Werbung in einem orchestrierten Media-Mix spielt und wie sie von Grund auf funktioniert. Denn: Realtime Advertisin…

Neuware
Bestell-Nr.: A22585811
ISBN: 3658053577
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

Verkäufer akzeptiert PayPal
Verkäufer akzeptiert PayPal

50,00 EUR

Kostenloser Versand
Neuware
Neuro-Advertising  - Brain-friendly advertising for more success in your market

Neuro-Advertising - Brain-friendly advertising for more success in your market

5,00 Ødurchschnittliche Bewertung · 1 Bewertungen bei Goodreads

von Elke Schwarz

2023 Kartoniert, 200 Seiten, 240mm x 168mm x 12mm, Sprache(n): eng Find out how to increase your marketing success with this book on neuro-advertising. Marketing is one of the most important departments in a company. It is responsible for attracting new customers and retaining existing custome…

Neuware
Bestell-Nr.: A48264686
ISBN: 3658386355
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

Verkäufer akzeptiert PayPal
Verkäufer akzeptiert PayPal

77,89 EUR

Kostenloser Versand
Neuware
Persuasive Advertising  - Evidence-based Principles

Persuasive Advertising - Evidence-based Principles

von J. Armstrong

2010 Kartoniert, 404 Seiten, 235mm x 155mm x 22mm, Sprache(n): eng Written by a leading authority, this book is a comprehensive and definitive guide to advertising that incorporates a vast amount of research and expert opinion. It draws upon the evidence to establish principles that can be appli…

Neuware
Bestell-Nr.: A26548259
ISBN: 1349511897
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

Verkäufer akzeptiert PayPal
Verkäufer akzeptiert PayPal

99,85 EUR

Kostenloser Versand
Neuware
Mobile Advertising

Mobile Advertising

von Salahuddin Bhutto

2020 Kartoniert, 100 Seiten, 220mm x 150mm x 6mm, Sprache(n): eng Advertising is defined as ¿a non-personal communication in the structure of information, usually paid for and generally persuasive in nature about products, services or ideas by acknowledged sponsors through an assortment of mediä…

Neuware
Bestell-Nr.: A39253824
ISBN: 6200477183
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

Verkäufer akzeptiert PayPal
Verkäufer akzeptiert PayPal

59,13 EUR

Kostenloser Versand
Neuware
Programmatic Advertising  - The Successful Transformation to Automated, Data-Driven Marketing in Real-Time

Programmatic Advertising - The Successful Transformation to Automated, Data-Driven Marketing in Re…

2018 Kartoniert, 292 Seiten, 235mm x 155mm x 16mm, Sprache(n): eng One of the first detailed books on the trending topic of digital marketing ? Offers implementation oriented guidance for advertisers, media sales and media consultants Provides a comprehensive understanding for the advertising…

Neuware
Bestell-Nr.: A34559996
ISBN: 3319797212
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

Verkäufer akzeptiert PayPal
Verkäufer akzeptiert PayPal

59,91 EUR

Kostenloser Versand
Nichts passendes gefunden?
Volltext
Adventsingen
Preis
50€ bis 100€
Link zur Suche kopieren

Speichern Sie Ihre Suche als Auftrag für einen späteren Zeitpunkt und lassen Sie sich bei neu eintreffenden Artikeln automatisch per E-Mail benachrichtigen (optional)!