How Do Airlines Use Social Media? A Comparative Approach: Added Value or Just Another Commercial Ch…
von Berenike Oesterle Verlag: AV Akademikerverlag,
2019. Taschenbuch, Größe: 15 x 0.5 x 22 cm 76 Seiten Gepflegter, sauberer Zustand. 34229660/2
How Do Airlines Use Social Media? A Comparative Approach: Added Value or Just Another Commercial Ch…
von Berenike Oesterle Verlag: AV Akademikerverlag,
2019. Taschenbuch, Größe: 15 x 0.5 x 22 cm 76 Seiten 34229660/1
How Do Airlines Use Social Media? A Comparative Approach - Added Value or Just Another Commercial…
von Berenike Oesterle
2019 Kartoniert, 76 Seiten, 220mm x 150mm x 5mm, Sprache(n): eng Communication theory has yet to fully integrate social media into their media tool set. Media Synchronicity Theory in combination with Media Richness Theory offer a solid ground on which to establish a communication theory includin…
- ISBN / EAN
- 9786202205634
Speichern Sie Ihre Suche als Auftrag für einen späteren Zeitpunkt und lassen Sie sich bei neu eintreffenden Artikeln automatisch per E-Mail benachrichtigen (optional)!