Strategic Marketing Concepts of Airlines in the German Passenger Market. Present Challenges
von Susanne Bölke
2014 Kartoniert, 116 Seiten, 210mm x 148mm x 9mm, Sprache(n): eng Master's Thesis from the year 2013 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1, 0, University of Applied Sciences Bremen, course: Internationales Management,…
Strategic Marketing Approaches within Airline Management: How the Passenger Market causes the Busin…
von Susanne Bölke
2014 Kartoniert, 112 Seiten, 220mm x 155mm x 9mm, Sprache(n): eng On the German passenger market, airlines approach different business concepts in order to cope with the threats and to be successful. The case of the Lufthansa Passenger Airline and its subsidiary Germanwings has been discussed ma…
Wie soll denn ein richtiger Mensch aussehen? - Zwischen Flucht und Sehnsucht
von Birgit Ammann Verlag: Verein zur Förderung der sozialpolitischen Arbeit…
1993. Gebrauchs- und Lagerspuren.1993. Außen: angestoßen. Aus der Auflösung einer renommierten Bibliothek. Kann Stempel beinhalten. 909762/203
- Autor
- Susanne Bölke
Speichern Sie Ihre Suche als Auftrag für einen späteren Zeitpunkt und lassen Sie sich bei neu eintreffenden Artikeln automatisch per E-Mail benachrichtigen (optional)!