Strategic Management in the Media - Theory to Practice
von Lucy Kung
2016 Kartoniert, 256 Seiten, 241mm x 169mm x 17mm, Sprache(n): eng With the media industries facing unprecedented change and challenge from top to bottom, never has it been more vital to understand the elements of strategy and how they apply to media organizations. This new edition of Strategi…
Strategic Management in the Media
von Lucy Küng
2023 Kartoniert, 282 Seiten, 244mm x 170mm x 16mm, Sprache(n): eng Lucy Küng, Reuters Institute, University of Oxford, and University of Oslo She is the author of Innovators in Digital News (2015, IB Taurus), The Internet and the Mass Media (Sage, 2014), When Innovation Fails to Disrupt: The Lau…
Strategic Management in the Media
von Lucy Küng
2023 Gebunden, 282 Seiten, 250mm x 175mm x 20mm, Sprache(n): eng Drawing from a wider range of disciplines than is often the case in media management research, this fully revised third edition of the classic textbook on strategy in the media offers a compelling introduction to theories of strate…
The internet and the mass media.
von Lucy Küng Verlag: Los Angeles, SAGE Publ,
Repr 2009. 182 S. Ehem. Bibliotheksexemplar mit Signatur und Stempel. Guter Zustand, ein paar Gebrauchsspuren. Ex-library with stamp and library-signature on spine. Good condition, some traces of use. 9781412947350
Wirksame Governance von Medienunternehmen: Ganzheitliche Gestaltung und Aufsicht von Medienunterneh…
von Martin Hilb Verlag: Haupt Verlag,
1. Auflage 2015. Taschenbuch, Größe: 22.4 x 15.4 x 1.2 cm 136 Seiten
- Autor
- Lucy Kung
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