Six Rules for Brand Revitalization: Learn How Companies Like McDonalds Can Re-Energize Their Brands…
von Larry Light Verlag: Financial TImes Prentice Hall
Gebundene Ausgabe 23.1 X 15.2 X 2.3 cm 218 S. EAN: 9780136043317Das Buch könnte Gebrauchsspuren und Knicke aufweisen, ansonsten allgemein in gutem Zustand. Gegebenenfalls kann Namenseintrag tragen und das Titelbild oder die Auflage könnte abweichen. Kostenfreie Rücksendung. Die Rechnung mit ausg…
Six Rules for Brand Revitalization
von Larry Light Verlag: Wharton
2009 Hardcover mit Schutzumschlag
The Paradox Planet - Creating Brand Experiences for The Age of I
von Larry Light, Joan Kiddon
2017 Gebunden, 178 Seiten, 235mm x 157mm x 14mm, Sprache(n): eng Beginning with the Age of We in the 1950s and moving to the Age of Me to today-the Age of I-this book examines how polarization and anger has changed how companies must manage their brands. Larry Light and Joan Kiddon, the leaders…
The Paradox Planet - Creating Brand Experiences for The Age of I
von Larry Light, Joan Kiddon
2017 Kartoniert, 178 Seiten, 229mm x 152mm x 10mm, Sprache(n): eng Beginning with the Age of We in the 1950s and moving to the Age of Me to today-the Age of I-this book examines how polarization and anger has changed how companies must manage their brands. Larry Light and Joan Kiddon, the leader…
- Autor
- Larry Light
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