Measurement for the Social Sciences - The C-OAR-SE Method and Why It Must Replace Psychometrics
von John R Rossiter Verlag: Springer US,
2011 2010. Neubindung, Buchschnitt leicht verkürzt, Buchecken leicht angestoßen 8050176/12
Measurement for the Social Sciences - The C-OAR-SE Method and Why It Must Replace Psychometrics
von John R. Rossiter
2014 Kartoniert, 188 Seiten, 235mm x 155mm x 11mm, Sprache(n): eng Powerful critique of conventional methods of data analysis in the social sciences Expands on author's seminal article and presents numerous examples and illustrations of the C-OAR-SE method Includes end-of-chapter questions/exe…
Marketing Communications - Objectives, Strategy, Tactics
von John R. Rossiter
2018 Kartoniert, 584 Seiten, 246mm x 189mm x 37mm, Sprache(n): eng Uniting industry experience with academic expertise, the authors combine marketing communications and advertising with the branding perspective to provide students with a practical planning system and a seven-step approach enabli…
Advertising Strategy: A Communication Theory Approach (Praeger special studies)
von Larry Percy Verlag: Praeger Publishers Inc,
01.12.1980. 23,6 x 14,5 x 3,0 cm, Gebundene Ausgabe 314 Seiten nice book ex Library
Advertising Strategy: A Communication Theory Approach - Praeger special studies
von Larry Percy Verlag: Praeger
1980. gebundene Ausgabe 301 Seiten; Das hier angebotene Buch stammt aus einer teilaufgelösten wissenschaftlichen Bibliothek und trägt die entsprechenden Kennzeichnungen (Rückenschild, Instituts-Stempel...); der Buchzustand ist ansonsten ordentlich und dem Alter entsprechend gut. In ENGLISCHER Spr…
Advanced Media Planning
von Peter J. Danaher, John R. Rossiter
1998 Gebunden, 128 Seiten, 241mm x 160mm x 13mm, Sprache(n): eng Media planning consists of formulating a media strategy to deliver the creative so as to best meet the brand's advertising objectives, and then implementing that strategy in an accurate and cost-effective manner. Given that approxi…
Advanced media planning
von John R. Rossiter Verlag: Boston [u.a.]: Kluwer. 1998
24,5cm. XIII; 111. Hardcover Zustand: Sehr Gut (Innen); Besitzerstempel (Innen); Einband Außen hat min. Gebrauchsspuren; Archivex. mit Klebestreifenrest (Außen); Topgepflegtes-Archivex.;
Advanced Media Planning
von Peter J. Danaher, John R. Rossiter
2012 Kartoniert, 128 Seiten, 235mm x 155mm x 8mm, Sprache(n): eng Media planning consists of formulating a media strategy to deliver the creative so as to best meet the brand's advertising objectives, and then implementing that strategy in an accurate and cost-effective manner. Given that approx…
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- John R Rossiter
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