Influencer Marketing
von Erwin Lammenett Verlag: Createspace Independent Publishing Platform
2018 Paperback
Influence - Fehler im System
von Christian Linker Verlag: bold
2020 Paperback
Influence – Fehler im System
von Christian Linker Verlag: dtv Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG
Broschiert 20.9 X 13.6 X 2.8 cm 304 S. EAN: 9783423230117Das Buch könnte Gebrauchsspuren und Knicke aufweisen, ansonsten allgemein in gutem Zustand. Gegebenenfalls kann Namenseintrag tragen und das Titelbild oder die Auflage könnte abweichen. Kostenfreie Rücksendung. Die Rechnung mit ausgewiesen…
Mere Sous Influence (Une)
von Patricia Macdonald Verlag: ALBIN MICHEL
Taschenbuch 22 X 14.2 X 3.2 cm 352 S. EAN: 9782226195685Das Buch könnte Gebrauchsspuren und Knicke aufweisen, ansonsten allgemein in gutem Zustand. Gegebenenfalls kann Namenseintrag tragen und das Titelbild oder die Auflage könnte abweichen. Kostenfreie Rücksendung. Die Rechnung mit ausgewiesene…
The Investment of Influence
von Newell Dwight Hillis
2024 Kartoniert, 122 Seiten, 280mm x 216mm x 8mm, Sprache(n): eng "The Investment of Influence" is a book written by Newell Dwight Hillis, an American clergyman, motivational speaker, and author, originally published in 1897. In this book, Hillis explores the concept of influence and its profoun…
Power, Influence, and Persuasion
von kolektiv Verlag: Harvard Business Review Press
Influence of the Stars - A Book of Old World Lore
von Rosa Baughan
2003 Kartoniert, 224 Seiten, 280mm x 210mm x 12mm, Sprache(n): eng This scarce antiquarian book is a facsimile reprint of the original. Due to its age, it may contain imperfections such as marks, notations, marginalia and flawed pages. Because we believe this work is culturally important, we hav…
INFLUENCE OF MARITIME TRANSPORT - IN ECUADOR'S FOREIGN TRADE
von Mayra Patricia Loor Burgos
2024 Kartoniert, 84 Seiten, 220mm x 150mm x 6mm, Sprache(n): eng International maritime transportation is one of the pillars on which the process of economic and commercial globalization is based. From this sector have emerged the main technological and organizational changes that led to the dev…
Influencer Marketing Strategy - How Influencers Can Help Grow Your Business
von Gordon Glenister
Vorbestellbar - erscheint am 30.07.2024 Kartoniert, 320 Seiten, 234mm x 156mm x 15mm, Sprache(n): eng Gordon Glenister
Influencer Marketing Strategy - How Influencers Can Help Grow Your Business
von Gordon Glenister
Vorbestellbar - erscheint am 30.07.2024 Gebunden, 320 Seiten, 234mm x 156mm x 20mm, Sprache(n): eng Gordon Glenister, based in Cambridge, UK, is Global Head of Influencer Marketing for the Branded Content Marketing Association, and has over 25 years' experience in promotional marketing. He is the host of 2 podcasts Influence, the glo…