Professional Selling
von B. Robert Anderson
2000 Kartoniert, 468 Seiten, 229mm x 152mm x 27mm, Sprache(n): eng
Selling Solar - Your Complete Guide to High-Performance Sales in The Solar Power Business
von Nathaniel Chase
2023 Kartoniert, 412 Seiten, 229mm x 152mm x 23mm, Sprache(n): eng The solar industry is expanding at rapid pace - almost fifty percent annually since the year 2000, and with this growth has come tremendous opportunity for those who are prepared to take advantage of it. While basic selling sk…
Selling Professionally - A guide to becoming a world-class sales executive
von Beth Rogers, Jeremy Noad
2020 Kartoniert, 482 Seiten, 229mm x 152mm x 26mm, Sprache(n): eng You don't have to be born a world-class salesperson you can become one. There is a common misconception that selling is an art. It isn't. It's a professional service that helps customers get what they need or want. To become a sa…
Select Selling
von Donal Daly, Paul O'Dea
2004 Gebunden, 192 Seiten, 235mm x 157mm x 15mm, Sprache(n): eng Growing revenue in this evolved economy is a challenge. Products are hard to describe and value is difficult to explain. Traditional sales techniques are ineffective. Buyers are more sophisticated, selling cycles are longer and cus…
Selling Sin - The Marketing of Socially Unacceptable Products
von D. Kirk Davidson
2003 Kartoniert, 260 Seiten, 234mm x 156mm x 14mm, Sprache(n): eng Marketing such controversial products as cigarettes, alcoholic beverages, gambling casinos, firearms, and pornography entails a host of issues not faced by marketers working in industries that do not stir political or social oppo…
Value Selling - Kundennutzen sichtbar machen - Interaktion gestalten - Wertschöpfung optimieren
von Christian Belz Verlag: Schäffer-Poeschel Verlag
2016 Kartoniert, 224 Seiten, 246mm x 177mm x 18mm, Sprache(n): ger Mit Handlungsanleitungen für B2B-Marketing und VertriebKunden wollen einen klaren Nutzen - einen echten Value - für sich erkennen. Kundennutzen entsteht dort, wo sich Angebot und Bedürfnisse des Kunden decken. Aber welche Vorteil…
Velocity Selling - How to Attract, Engage & Empower Buyers to BUY
von Bob Urichuck
2014 Gebunden, 260 Seiten, 240mm x 161mm x 20mm, Sprache(n): eng Velocity Selling is a non-traditional approach to sales. As opposed to teaching selling skills, it teaches you how to facilitate the buying process by putting your focus on the buyer and how to attract, engage, and empower them to…
Selling Empire - India in the Making of Britain and America, 1600-1830
von Jonathan Eacott
2017 Kartoniert, 472 Seiten, 234mm x 156mm x 28mm, Sprache(n): eng 2017 Bentley Book Prize, World History Association Linking four continents over three centuries, Selling Empire demonstrates the centrality of India--both as an idea and a place--to the making of a global British imperial system…
Cross-Selling - Eine empirische Betrachtung der Einflussfaktoren und Erfolgsmessung
von Sina Böhler
2019 Kartoniert, 176 Seiten, 210mm x 148mm x 10mm, Sprache(n): ger Eine wirtschaftswissenschaftliche StudieSina Böhler konzeptualisiert einen Ansatz zur Messung der Cross-Buying-Intensität von Kunden, der deren Mehrdimensionalität berücksichtigt und untersucht in zwei empirischen Studien die Erf…
Easy Selling - Mentale Strategien für Top-Verkäufer
1994 Kartoniert, 208 Seiten, 210mm x 140mm x 12mm, Sprache(n): ger
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