Neuware
Journalism and PR - Unpacking ¿Spin¿, Stereotypes, and Media Myths
von Jim Macnamara
2014 Gebunden, 304 Seiten, 231mm x 155mm x 21mm, Sprache(n): eng The interrelationship between journalism and public relations (PR) is one of the most contentious in the field of media studies. Numerous studies have shown that 50¿80 per cent of the content of mass media is significantly shaped b…
Neuware
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland
Journalism and PR - Unpacking ‘Spin’, Stereotypes, and Media Myths
von Jim Macnamara Verlag: Peter Lang Publishing Inc. New York,
2014. 24907420/1
gebraucht, sehr gut
Anbieter: Buchpark GmbH, Trebbin, Deutschland
Nichts passendes gefunden?
- ISBN / EAN
- 9781433124273
Link zur Suche kopieren
Speichern Sie Ihre Suche als Auftrag für einen späteren Zeitpunkt und lassen Sie sich bei neu eintreffenden Artikeln automatisch per E-Mail benachrichtigen (optional)!