Electronic Commerce Adoption in Small Medium Entreprises - Indonesian Urban and Rural Perspectives
von Mira Kartiwi
2010 Kartoniert, 384 Seiten, 220mm x 150mm x 24mm, Sprache(n): eng The growth of small and medium-sized enterprises (SMEs) in developing countries have been challenged mainly by the widening development disparity between urban and rural areas. There is little awareness of the actual rural needs…
Razrabotka obrazowatel'noj igry s ispol'zowaniem Microsoft Kinect - Tematicheskie issledowaniq po…
von Bahtiqr Bahari, Teddi Sur'q Gunawan, Mira Kartiwi
2024 Kartoniert, 100 Seiten, 220mm x 150mm x 7mm, Sprache(n): rus Jeta kniga poswqschena proektirowaniü i razrabotke obrazowatel'noj igry s ispol'zowaniem Microsoft Kinect. Obrazowatel'naq igra mozhet byt' ispol'zowana w kachestwe uchebnogo instrumenta w klasse dlq sozdaniq interesnogo i interak…
Desarrollo de un juego educativo con Microsoft Kinect - Casos prácticos de matemáticas en la escue…
von Bakhtiar Bahari, Teddy Surya Gunawan, Mira Kartiwi
2024 Kartoniert, 96 Seiten, 220mm x 150mm x 7mm, Sprache(n): spa Este libro se centra en el diseño y desarrollo de juegos educativos utilizando Microsoft Kinect. El juego educativo puede utilizarse como herramienta educativa en un aula para crear un proceso de aprendizaje interesante e interacti…
Deep Learning Based Emotion Recognition for Image and Video Signals - Matlab Implementation
von Arselan Ashraf, Teddy Surya Gunawan, Mira Kartiwi
2021 Kartoniert, 124 Seiten, 220mm x 150mm x 8mm, Sprache(n): eng Emotion recognition utilizing pictures, videos, or speech as input is considered an intriguing issue in the research field over certain years. The introduction of deep learning procedures like the Convolutional Neural Networks (CN…
Entwicklung eines Lernspiels mit Microsoft Kinect - Fallstudien zur Mathematik in der Grundschule
von Bakhtiar Bahari, Teddy Surya Gunawan, Mira Kartiwi
2024 Kartoniert, 100 Seiten, 220mm x 150mm x 7mm, Sprache(n): ger Dieses Buch konzentriert sich auf das Design und die Entwicklung von Lernspielen mit Microsoft Kinect. Das Lernspiel kann als pädagogisches Werkzeug in einem Klassenzimmer verwendet werden, um einen interessanten und interaktiven…
Automatic Number Plate Recognition on Android Platform - With some Java code excerpts
von Abdul Mutholib, Teddy Surya Gunawan, Mira Kartiwi
2016 Kartoniert, 128 Seiten, 220mm x 150mm x 8mm, Sprache(n): eng Automatic Number Plate Recognition (ANPR) is an intelligent system which has the capability to recognize the character on vehicle number plate. Since the past decades, many researches have been conducted to recognize the vehicle n…
Jeu éducatif Kinect pour les mathématiques à l'école primaire - Études de cas sur les mathématique…
von Bakhtiar Bahari, Teddy Surya Gunawan, Mira Kartiwi
2024 Kartoniert, 96 Seiten, 220mm x 150mm x 7mm, Sprache(n): fre Ce livre se concentre sur la conception et le développement d'un jeu éducatif utilisant Microsoft Kinect. Le jeu éducatif peut être utilisé comme outil pédagogique dans une salle de classe pour créer un processus d'apprentissage in…
Kinect Edugame para a matemática do ensino básico - Estudos de casos de matemática no ensino primá…
von Bakhtiar Bahari, Teddy Surya Gunawan, Mira Kartiwi
2024 Kartoniert, 96 Seiten, 220mm x 150mm x 7mm, Sprache(n): por Este livro centra-se na conceção e desenvolvimento de um jogo educativo utilizando o Microsoft Kinect. O jogo educativo pode ser utilizado como ferramenta educativa numa sala de aula para criar um processo de aprendizagem interessa…
Development of Educational Game using Microsoft Kinect - Primary School Mathematics Case Studies
von Bakhtiar Bahari, Teddy Surya Gunawan, Mira Kartiwi
2017 Kartoniert, 100 Seiten, 220mm x 150mm x 6mm, Sprache(n): eng This book focuses on the design and development educational game using Microsoft Kinect. The educational game can be used as educational tool in a classroom as to create an interesting and interactive learning process. This resear…
Virtual-Learning Content Management System - Design and Implementation using Joomla for elearning…
von Norul Ashikin, Teddy Surya Gunawan, Mira Kartiwi
2012 Kartoniert, 124 Seiten, 220mm x 150mm x 8mm, Sprache(n): eng Nowadays, the popular methods of information delivering include e-learning, cyber-learning and other terms that describe the new ways of learning. In order to improve the learning process, the Virtual Learning Content Management S…
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- Mira Kartiwi
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