The Client Retention Matrix - A How-To Guide for Growing Relationships: Proven Strategies to Keep…
von Chris Jennings
2024 Kartoniert, 276 Seiten, 216mm x 140mm x 16mm, Sprache(n): eng In the first book of the Conversations Made Easy series, entrepreneur, speaker, and consultant Chris Jennings taught you how to win more clients. Now he's teaching you how to keep them. Client relationships are the lifeblood of…
The Client Retention Matrix - A How-To Guide for Growing Relationships: Proven Strategies to Keep…
von Chris Jennings
2024 Gebunden, 276 Seiten, 222mm x 145mm x 20mm, Sprache(n): eng In the first book of the Conversations Made Easy series, entrepreneur, speaker, and consultant Chris Jennings taught you how to win more clients. Now he's teaching you how to keep them. Client relationships are the lifeblood of any…
Die klientenzentrierte Gesprächspsychotherapie = Client centered therapy. - Geist und Psyche
von Carl R Rogers Verlag: Frankfurt am Main : Fischer-Taschenbuch-Verl.
1995. kartoniert 473 S. : graph. Darst. ; 18 cm Sehr gutes Exemplar
Client/Server Programming with Java and CORBA
von Robert Orfali Verlag: Verlag John Wiley & Sons, Inc,
2 1998. Taschenbuch, Maße: 18.65 cm x 5.95 cm x 23.2 cm 1022 S. Gepflegter, sauberer Zustand. 2. Auflage. Aus der Auflösung einer renommierten Bibliothek. Kann Stempel beinhalten. 648083/202
Managing Key Clients
von Kevin Walker Verlag: Burns & Oates
2000 Paperback
Colonel Starbottle's Client Flip Found at Blazing Star
von Bret Harte
2024 Gebunden, 452 Seiten, 216mm x 153mm x 35mm, Sprache(n): eng
Colonel Starbottle's Client Flip Found at Blazing Star
von Bret Harte
2024 Kartoniert, 452 Seiten, 210mm x 148mm x 32mm, Sprache(n): eng
Évaluer la perception des clients concernant la défaillance et le rétablissement des services
von Shahryar Memarbashi
2024 Kartoniert, 104 Seiten, 220mm x 150mm x 7mm, Sprache(n): fre L'identification des causes de la défaillance des services aidera les gestionnaires à comprendre les voies par lesquelles la qualité des services peut être affectée. Le problème de la défaillance du service est encore aggravé par…
Avaliar a perceção dos clientes relativamente à falha e recuperação do serviço
von Shahryar Memarbashi
2024 Kartoniert, 100 Seiten, 220mm x 150mm x 6mm, Sprache(n): por A identificação das causas da falha de serviço ajudará os gestores a compreender as vias através das quais a qualidade do serviço pode ser afetada. O problema da falha do serviço é ainda agravado pelo facto de haver uma maior conc…
Evaluar la percepción de los clientes sobre el fallo y la recuperación del servicio
von Shahryar Memarbashi
2024 Kartoniert, 104 Seiten, 220mm x 150mm x 7mm, Sprache(n): spa Identificar las causas del fracaso del servicio ayudará a los directivos a comprender las vías por las que puede verse afectada la calidad del servicio. El problema del fracaso del servicio se agrava aún más por el hecho de que en…
- Volltext
- clients
- Neu hinzugefügt
- letzte 3 Tage
Speichern Sie Ihre Suche als Auftrag für einen späteren Zeitpunkt und lassen Sie sich bei neu eintreffenden Artikeln automatisch per E-Mail benachrichtigen (optional)!