Web 2. 0: User-Generated Content in Online Communities - A theoretical and empirical investigation…
von Timo Beck
2008 Kartoniert, 124 Seiten, 270mm x 190mm x 9mm, Sprache(n): eng The number of Internet users is steadily growing. Currently, 55% of all Germans go online on a regular basis compared to 28% in 2001 - and there is no end in sight to this upward trend. Today's young people are growing up with the…
Differences and Similarities Between International and Domestic Human Resource Management
von Timo Beck
2011 Kartoniert, 20 Seiten, 210mm x 148mm x 2mm, Sprache(n): eng Scientific Essay from the year 2010 in the subject Leadership and Human Resource Management - Miscellaneous, grade: 1, 0, University of St Andrews, course: Managing People in Global Markets, language: English, abstract: ¿The primar…
The Importance of Customer Relationship Management in Business Markets (B2B)
von Timo Beck
2011 Kartoniert, 20 Seiten, 210mm x 148mm x 2mm, Sprache(n): eng Scientific Essay from the year 2010 in the subject Business economics - Customer Relationship Management, CRM, grade: 1, 0, University of St Andrews, course: Business Marketing, language: English, abstract: The business-to-business…
User Perception of Targeted Ads in Online Social Networks - A Theoretical and Empirical Investigat…
von Timo Beck
2011 Kartoniert, 116 Seiten, 210mm x 148mm x 9mm, Sprache(n): eng Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2010 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1, 0, University of St Andrews (School of Management), language: English, abstract: Owing to the…
The United States Social Networking Market - An Analysis of Cyworld's Failure to Succeed Abroad
von Timo Beck
2010 Kartoniert, 24 Seiten, 210mm x 148mm x 3mm, Sprache(n): eng Scientific Essay from the year 2009 in the subject Business economics - Company formation, Business Plans, grade: 1, 0, University of St Andrews (School of Management), language: English, abstract: Only those networks, which are mo…
The Importance of Customer Relationship Management in Business Markets (B2B)
von Timo Beck Verlag: GRIN Verlag,
3. 2011. Taschenbuch, Größe: 14 x 0.2 x 21.6 cm 20 Seiten Gepflegter, sauberer Zustand.2010. 10532394/2
Web 2. 0: User-Generated Content in Online Communities - A theoretical and empirical investigation…
von Timo Beck Verlag: Diplomica Verlag,
1., Aufl. 2007. Neubindung, Buchrücken leicht angestossen, 2007 4034228/12
The Importance of Customer Relationship Management in Business Markets (B2B)
von Timo Beck Verlag: GRIN Verlag,
3. 2011. Taschenbuch, Größe: 14 x 0.2 x 21.6 cm 20 Seiten 10532394/1
Web 2. 0: User-Generated Content in Online Communities - A theoretical and empirical investigation…
von Timo Beck Verlag: Diplomica Verlag,
1., Aufl. 2007. Gepflegter, sauberer Zustand. 4034228/2
Inkassounternehmen und der Erfolg beim Forderungseinzug
von Timo Raffael Beck
2014 Kartoniert, 292 Seiten, 210mm x 148mm x 16mm, Sprache(n): ger Inkassounternehmen und die Determinanten ihres Erfolgs beim Einzug von Lieferantenkrediten sind nur äußerst selten Gegenstand wissenschaftlicher Untersuchungen. Dies steht in starkem Kontrast zur empirischen Relevanz von Lieferan…
- Autor
- Timo Becker
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