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Incentives [Volltext]

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Incentives and performance.   - governance of research organizations.

Incentives and performance. - governance of research organizations.

3,50 Ødurchschnittliche Bewertung · 2 Bewertungen bei Goodreads

von Isabell M Welpe

2015. Ehem. Bibliotheksexemplar mit Signatur und Stempel. GUTER Zustand, ein paar Gebrauchsspuren. Ex-library with stamp and library-signature. GOOD condition, some traces of use. Ne 1411 9783319097848

Bestell-Nr.: 2093327
ISBN: 3319097849
Anbieter: Antiquariat Bookfarm, Löbnitz, Deutschland

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30,80 EUR

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What Price Incentives?  - Economists and the Environment

What Price Incentives? - Economists and the Environment

von Steven Kelman

1981 Gebunden, 188 Seiten, 240mm x 161mm x 15mm, Sprache(n): eng Sets forth in a straightforward and sensible way the philosophical reasons for the non-economist's skepticism of the economist's view of the world. Its relevance extends beyond environmental issues to other areas where microeconomi…

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Bestell-Nr.: A4105732
ISBN: 0865690820
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

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110,67 EUR

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Incentives and Rewards  - A practical handbook on bonuses in organizations

Incentives and Rewards - A practical handbook on bonuses in organizations

von Bo Jäghult

2022 Kartoniert, 124 Seiten, 229mm x 152mm x 7mm, Sprache(n): eng Learn how to structure reward systems that work. In this easy-to-read handbook, Bo Jaghult draws on more than 50 years of experience with companies around the world. He shows how to put in place intrinsic and extrinsic rewards th…

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Bestell-Nr.: A46488799
ISBN: 1952587247
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

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Innovation and incentives

Innovation and incentives

von Suzanne Scotchmer

1. MIT Press paperback ed. 2006. Ehemaliges Bibliotheksexemplar mit Stempel innen und Bibliothekssignatur auf Einband in gutem Zustand. Ex-library with stamp and catalogue number on spine. GOOD condition, some traces of use. Ne 1266a 262195151

Bestell-Nr.: 2080454
ISBN: 2621951511
Anbieter: Antiquariat Bookfarm, Löbnitz, Deutschland

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19,50 EUR

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What price incentives?  - economists and the environment.

What price incentives? - economists and the environment.

von Steven Kelman

1981. Ehem. Bibliotheksexemplar mit Signatur und Stempel. GUTER Zustand, ein paar Gebrauchsspuren. Ex-library with stamp and library-signature. GOOD conditon, some traces of use. MVa 444 865690820

Bestell-Nr.: 2088148
ISBN: 8656908200
Anbieter: Antiquariat Bookfarm, Löbnitz, Deutschland

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19,90 EUR

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Incentives and Performance  - Governance of Research Organizations

Incentives and Performance - Governance of Research Organizations

2016 Kartoniert, 516 Seiten, 235mm x 155mm x 28mm, Sprache(n): eng Provides an exhaustive overview of the current research in the field of university governance Discusses psychological and institutional factors influencing performance in knowledge-intensive organizations Expert contributions o…

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Bestell-Nr.: A27532262
ISBN: 3319382578
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

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Incentives & Recognition Campaigns

Incentives & Recognition Campaigns

von John N. Clarkson

2006 Kartoniert, 116 Seiten, 203mm x 127mm x 7mm, Sprache(n): eng This book provides everything you need to design your best ever employee reward and incentives scheme and includes lots of industry leading ideas for rewards, recognition, communication and events.John Clarkson, author of Incentiv…

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Bestell-Nr.: A5441649
ISBN: 1412096022
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

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Incentives in Academia  - A Theoretical and Empirical Assessment of the Handelsblatt Ranking

Incentives in Academia - A Theoretical and Empirical Assessment of the Handelsblatt Ranking

von Marlies Koppelhuber

2015 Kartoniert, 144 Seiten, 220mm x 150mm x 9mm, Sprache(n): eng This book discusses the Handelsblatt Ranking as an incentive instrument in academia. It finds that the increasing use of rankings can be explained through New Public Management, the introduction of professional management mechanis…

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Bestell-Nr.: A24537620
ISBN: 3639807685
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

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Incentives to Pander

Incentives to Pander

4,17 Ødurchschnittliche Bewertung · 6 Bewertungen bei Goodreads

von Nathan M. Jensen, Edmund Malesky

2019 Kartoniert, 272 Seiten, 229mm x 152mm x 15mm, Sprache(n): eng Nathan M. Jensen is Professor of Government at the University of Texas, Austin. His research focusses on government economic development strategies, firm non-market strategies and business-government relations, as well as the pol…

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Bestell-Nr.: A37725981
ISBN: 1108408532
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

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Incentives to Pander

Incentives to Pander

von Nathan M. Jensen, Edmund Malesky

2018 Gebunden, 272 Seiten, 235mm x 157mm x 19mm, Sprache(n): eng An examination of why politicians choose to employ targeted tax incentives to firms that are inefficient and distortionary.Nathan M. Jensen is Professor of Government at the University of Texas, Austin. His research focusses on gov…

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Bestell-Nr.: A31158135
ISBN: 1108418902
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

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