Standardsetting und Endorsement-Prozess in Europa
von Leonard Sträter
2015 Kartoniert, 24 Seiten, 210mm x 148mm x 3mm, Sprache(n): ger Studienarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern, Ruhr-Universität Bochum, Sprache: Deutsch, Abstract: Schon früh, nämlich mit Gründung der Europäischen Wirtschaftsgemeinschaft, strebte die…
Cartoon Endorsement and Children Impulse Buying - Impact Of Cartoon Endorsement on Children Impuls…
von Asim Tanvir, Rehan Arif, Sadaf Latif
2013 Kartoniert, 128 Seiten, 220mm x 150mm x 8mm, Sprache(n): eng The purpose of this research study was to find out whether cartoon forces children to buy more impulsively. It means that when a children sees a cartoon endorsed product he keeps on insisting to buy that products until he/she get…
Influence of Celebrity Endorsement of Advertisement - A Case Study of Students¿ Purchase Intention…
von Apejoye Adeyanju
2015 Kartoniert, 128 Seiten, 220mm x 150mm x 8mm, Sprache(n): eng Using celebrity to endorse a product is one of the popular advertising techniques companies use to create awareness and gain favourable responses about their products and services. This expectation is often not realised as negativ…
Verändertes Endorsement-Verfahren: Inhalt und Auswirkungen
von A Kaindl Verlag: GBI-Genios Verlag,
2015. Taschenbuch, Größe: 17.8 x 0.1 x 25.4 cm 16 Seiten Gepflegter, sauberer Zustand. 25900424/1
Endorsements in Advertising - A Social History
von Kerry Segrave
2005 Kartoniert, 240 Seiten, 229mm x 152mm x 14mm, Sprache(n): eng The use of endorsements and testimonials to sell anything imaginable is a modern development, though the technique is centuries old. Before World War I, endorsement ads were tied to patent medicine, and were left with a bad reput…
Celebrity Endorsement effectiveness on Conusmer's purchasing intention
von Udanee Samarasinghe
2018 Kartoniert, 136 Seiten, 220mm x 150mm x 9mm, Sprache(n): eng Usefulness of endorsement of social media in marketing and how celebrity endorsement is managed in the same domain have not been adequately answered in the current literature. More specifically in spite of numerous theoretical and…
Brand Endorsement through Ethnocentric & National Identity Perspective
von Sheeraz Tantray
2019 Kartoniert, 176 Seiten, 220mm x 150mm x 11mm, Sprache(n): eng The study was intended to examine the possible use of consumer ethnocentrism and national identity as strategic tools for promoting domestic brand equity in present competitive markets. Consumer ethnocentrism symbolizes an econom…
Erfolgsfaktoren des Celebrity Endorsements - Ein Literatur-Review
von Jessica Loos
2020 Kartoniert, 36 Seiten, 210mm x 148mm x 4mm, Sprache(n): ger Studienarbeit aus dem Jahr 2018 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 1, 0, Johannes Gutenberg-Universität Mainz, Sprache: Deutsch, Abstract: Die Arbeit stellt die wichtig…
Celebrity Endorsement: Die Auswirkungen von Skandalen und Fehltritten
von Isabelle Köhler
2012 Kartoniert, 72 Seiten, 210mm x 148mm x 6mm, Sprache(n): ger Bachelorarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1, 0, Ludwig-Maximilians-Universität München (Institut für marktorientierte Unternehmensführung), Sprache: Deutsch, Abstract: Der E…
Der Einsatz von Celebrity Endorsement bei innovativen Konsumgütern
von Claudia Michelbach
2013 Kartoniert, 72 Seiten, 210mm x 148mm x 6mm, Sprache(n): ger Bachelorarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich VWL - Innovationsökonomik, Note: 1, 3, Universität Stuttgart, Veranstaltung: Innovationsmanagement, Sprache: Deutsch, Abstract: Prominente sind aus Fernseh-und Printwerbungen kaum meh…