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Brand Machines, Sensory Media and Calculative Culture von Carah Nicholas

(1 Ergebnisse)
Autor
Carah Nicholas
Titel
Brand Machines, Sensory Media and Calculative Culture
Titel: Brand Machines, Sensory Media an…
Autor: Carah Nicholas
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Neuware
Brand Machines, Sensory Media and Calculative Culture

Brand Machines, Sensory Media and Calculative Culture

4,00 Ødurchschnittliche Bewertung · 1 Bewertungen bei Goodreads

von Nicholas Carah, Sven Brodmerkel

2016 Gebunden, 224 Seiten, 216mm x 153mm x 17mm, Sprache(n): eng Offers original insights into the contemporary strategies and affects of creating brand impactTimely account of how digitisation, by creating a new sensory as well as techno-cultural environment, is transforming the relationship be…

Neuware
Bestell-Nr.: A26679707
ISBN: 113749655X
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

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62,40 EUR

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Autor
Carah Nicholas
Titel
Brand Machines, Sensory Media and Calculative Culture
Zustand
Neuware
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