‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » » Winning at New Products Accelerating the Process from Idea to Launch

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch
EN9/780/465/9780465025787.jpg

Cooper, Robert G.

Winning at New Products Accelerating the Process from Idea to Launch (Kartoniert / Broschiert / Paperback)

Hachette Book Group USA, Juli 2011


4th edition - 448 S. - Sprache: Englisch - 233x156x32 mm

ISBN: 0465025781 EAN: 9780465025787

For over two decades, WINNING AT NEW PRODUCTS has served as the bible for product developers everywhere. In this fully updated and expanded edition, Robert Cooper demonstrates with compelling evidence why consistent product development is so vital to corporate growth and how to maximise your chances of success.

Titel derzeit leider nicht verfügbar.

 

Über den Autor

Robert G. Cooper is Professor of Marketing at the Michael G. DeGroote School of Business, McMaster University in Canada, and ISBM Distinguished Research Fellow at Penn State University¿s Smeal College of Business Administration. He is the author of several books on product development and was made a Fellow of the Product Development and Management Association in 1999. He lives in Oakville, Ontario.

ISBN 0-465025-78-1, ISBN 0-46-502578-1, ISBN 0-46502-578-1, ISBN 0-465-02578-1, ISBN 0-4650-2578-1

ISBN 978-0-465025-78-7, ISBN 978-0-46-502578-7, ISBN 978-0-46502-578-7, ISBN 978-0-465-02578-7, ISBN 978-0-4650-2578-7

Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.

Dienstleistungsmarketing von Wiesner, Knut; Sponholz, Uwe
29,95 EUR
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2018 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.