‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » MARZIES.de Buch- und Medienhan… » Truth: A User's Guide

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

MacDonald, Hector

Truth: A User's Guide (Kartoniert / Broschiert / Paperback)

Transworld Publ. Ltd UK, März 2018


346 S. - Sprache: Englisch - 233x154x30 mm

ISBN: 0593079337 EAN: 9780593079331

We like to think that there is a clear distinction between true and false. Unfortunately, the reality is far murkier.Hector Macdonald has spent his entire career exploring the ways that two completely true statements about the same thing can give wildly different impressions to the people listening. For instance, the internet can be described as a place that spreads knowledge or a place that spreads misinformation and hatred. Both statements are true, but they would paint radically different pictures of the internet for person who had never heard of it before.Now, in Truth: A User's Guide, Macdonald explains how and why these so-called 'competing truths' are used intentionally and unintentionally by businesses, media, politicians, advertisers and even regular people having regular conversations. He shows how understanding competing truths makes us better at navigating the world and more influential within it. Combining great storytelling with practical takeaways and a litany of fascinating, funny and insightful case studies, Truth is a sobering and engaging read about how profoundly our mindsets, attitudes and actions are influenced by the truths that those around us choose to tell.


Preis: 18,00 EUR
Versandkosten: 0,00 EUR
Gesamtpreis: 18,00 EUR
In den Warenkorb

Anbieter: MARZIES.de Buch- und Medienhan… (Impressum/Lieferzeit)
Katalog: HC/Ratgeber Lebensführung allgemein

Angebotene Zahlungsarten: Vorauskasse
Transparente Bestellabwicklung - Verkäufer nutzt Order-Control - klicken für mehr Information
Transparente Bestellabwicklung -
Verkäufer nutzt Order-Control

 

Über den Autor

Hector Macdonald is an expert in business storytelling. He is a strategic communications consultant who advises the leaders of some of the world's top corporations. He has worked across a number of industries, including financial services, telecoms, technology, and healthcare, and his clients include DuPont, Pfizer, Ericsson, Barclays, Sodexo, Fidelity, Deloitte, Syngenta and the Bank of England to name just a few. He is also the bestselling author of several novels.


ISBN 0-593079-33-7, ISBN 0-59-307933-7, ISBN 0-59307-933-7, ISBN 0-593-07933-7, ISBN 0-5930-7933-7

ISBN 978-0-593079-33-1, ISBN 978-0-59-307933-1, ISBN 978-0-59307-933-1, ISBN 978-0-593-07933-1, ISBN 978-0-5930-7933-1

Buch empfehlen Buch empfehlen
Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.

Elsa ist keine Kuh Beliebte Vornamen Jahrbuch 2014 von Lüning, Annemarie; Bielefeld, Knud
6,99 EUR
Die Mutter, die ich sein wollte.Die Tochter, die ich bin. von Fenderl, Birgit; Rohrer, Anneliese
21,00 EUR
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2019 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.