‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » MARZIES.de Buch- und Medienhan… » Thank You Economy

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

Vaynerchuk, Gary

Thank You Economy (Gebundene Ausgabe)


Reihe: Collins Business

Harper Collins Publ. USA, März 2011


240 S. - Sprache: Englisch - 218x149x29 mm

ISBN: 0061914185 EAN: 9780061914188

The New York Times Bestselling author, Gary Vaynerchuk, is back with his second business book, this time looking at the evolution of economic interaction and the role social media plays for both the business and the consumer in THE THANK YOU ECONOMY.


Preis: 23,00 EUR
Versandkosten: 0,00 EUR
Gesamtpreis: 23,00 EUR
In den Warenkorb

Anbieter: MARZIES.de Buch- und Medienhan… (Impressum/Lieferzeit)
Katalog: HC/Wirtschaft/Werbung, Marketing

Angebotene Zahlungsarten: Vorauskasse
Transparente Bestellabwicklung - Verkäufer nutzt Order-Control - klicken für mehr Information
Transparente Bestellabwicklung -
Verkäufer nutzt Order-Control

 

Über den Autor

Gary Vaynerchuk (VAYoNERoCHUK) is a 34-year-old self-trained wine and social media expert who has revolutionized the wine industry. His cult-like following is the result of his unconventional, often irreverent commentary on wine, combined with his business acumen and foresight to use social media tools like Twitter, Facebook, and YouTube to reach an untapped audience. He hosts a daily webcast called The Thunder Show on tv.winelibrary.com that attracts over 90,000 viewers each day. Recently, he became the official wine consultant on all Virgin America flights and his tastings will be featured on the airline's Red in-flight entertainment system. Askmen.com named Gary to its list of the 49 Most Influential Men of 2009 (immediately before George Clooney and Ryan Seacrest, and after Ashton Kutcher and Conan OO Brien), and he was included in Business WeekOs list of the top 20 people every entrepreneur should follow.


ISBN 0-061914-18-5, ISBN 0-06-191418-5, ISBN 0-06191-418-5, ISBN 0-061-91418-5, ISBN 0-0619-1418-5

ISBN 978-0-061914-18-8, ISBN 978-0-06-191418-8, ISBN 978-0-06191-418-8, ISBN 978-0-061-91418-8, ISBN 978-0-0619-1418-8

Buch empfehlen Buch empfehlen
Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.

Marketing-Strategien Konzepte zur Strategienbildung im Marketing von Hörschgen, Hans; Kirsch, Jürgen; Käßer-Pawelka, Günter; Grenz, Jürgen
19,80 EUR

12,99 EUR
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2018 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.