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Strategies of adaptation and comme… - 9783640149070 (ISBN)

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ISBN / EAN
9783640149070
ISBN: 9783640149070
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Strategies of adaptation and commercialisation from global entertainment tv-formats on the basis of the endemol company

Strategies of adaptation and commercialisation from global entertainment tv-formats on the basis of…

von Mario Ziemkendorf Verlag: GRIN Verlag,

2. 2008. Taschenbuch, Größe: 14.8 x 0.1 x 21 cm 24 Seiten Gepflegter, sauberer Zustand. 4628018/2

gebraucht, sehr gut
Bestell-Nr.: 46280182
ISBN: 3640149076
Anbieter: Buchpark GmbH, Trebbin, Deutschland

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Strategies of adaptation and commercialisation from global entertainment tv-formats on the basis of the endemol company

Strategies of adaptation and commercialisation from global entertainment tv-formats on the basis of…

von Mario Ziemkendorf

2008 Kartoniert, 24 Seiten, 210mm x 148mm x 3mm, Sprache(n): eng Seminar paper from the year 2008 in the subject Communications - Media Economics, Media Management, grade: 2, 0, Technical University of Ilmenau (Institute of Media and Communication Science), course: Organisational Communication ,…

Neuware
Bestell-Nr.: A6072575
ISBN: 3640149076
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

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