‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » MARZIES.de Buch- und Medienhan… » Strategic Management of Professional Service Firms Theory and Practice

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

Kaiser, Stephan; Ringlstetter, Max Josef

Strategic Management of Professional Service Firms Theory and Practice (Gebundene Ausgabe)

Springer-Verlag GmbH, Springer Berlin, Dezember 2010


208 S. - Sprache: Englisch - 48 schwarz-weiße Abbildungen - 243x167x20 mm

ISBN: 364216062X EAN: 9783642160622

Managing strategies for professional service firms is an important and complex activity. The main issues in this book cover the core management principles for service firms in a comprehensive way. Based on current research findings it includes the management of service quality, knowledge and marketing as well as people, organizational and strategic issues. In understanding critical resources managers and partners will be able to effectively develop and exploit them. The book contains practical advice and offers a profound insight into the managerial excellence of service companies. 


Preis: 117,69 EUR
Versandkosten: 0,00 EUR
Gesamtpreis: 117,69 EUR
In den Warenkorb

Anbieter: MARZIES.de Buch- und Medienhan… (Impressum/Lieferzeit)
Katalog: HC/Wirtschaft/Management

Angebotene Zahlungsarten: Vorauskasse
Transparente Bestellabwicklung - Verkäufer nutzt Order-Control - klicken für mehr Information
Transparente Bestellabwicklung -
Verkäufer nutzt Order-Control

 

Produktdetails

The book focuses on the critical success factors for professional service firmsThe authors combine practical advice and well-founded researchReaders will learn about the latest developments in the professional service industry

Inhaltsverzeichnis

Part i: professional service firms.- 1. the world of professional service firms.- 2. the business of professional service firms.- 3. the subsectors of professional service firms.- part ii: management of strategic resources.- 1. quality management.- 2. knowledge management and innovation.- 3. marketing and relationship management.- part iii: management of professionals.- 1. human resource management in professional service firms.- 2. professional service firms as high performance work systems.- 3. work-life balance in professional service firms.- 4.the alumni network.- part iv: management of strategic development.- 1. strategic development of professional service firms.- 2. networking as a strategy for small and medium professional service firms.- 3. surviving crises - crisis management.- 4. archetype change towards management.


ISBN 3-642-16062-X

ISBN 978-3-642-16062-2

Buch empfehlen Buch empfehlen
Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.

Servant Leadership Prinzipien dienender Führung in Unternehmen von Schnorrenberg, Leonhard J. (Herausgeber); Stahl, Heinz K. (Herausgeber); Hinterhuber, Hans H. (Herau
59,95 EUR

Personalmanagement 2015 Quo Vadis von Wagner, Dieter (Herausgeber); Ackermann, Karl-Friedrich (Herausgeber)
69,99 EUR
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2018 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.