Relationship Marketing: Gaining Competitive Advantage Through Customer Satisfaction and Customer Re…
von Thorsten Hennig-Thurau Verlag: Springer,
2000 2000. Hardcover: 23.4 x 2.9 x 15.6 cm 462 p. Unread book. Very good condition. Minimum traces of storage. 9783540669425
Relationship Marketing: Gaining Competitive Advantage Through Customer Satisfaction and Customer Re…
von Thorsten Hennig-Thurau Verlag: Springer,
24.01.2000. 23,4 x 15,7 x 3,3 cm, Gebundene Ausgabe 462 Seiten Exemplar aus einer wissenchaftlichen Bibliothek
Relationship Marketing - Gaining Competitive Advantage Through Customer Satisfaction and Customer…
2000 Gebunden, 484 Seiten, 241mm x 160mm x 32mm, Sprache(n): eng Interpretation of theoretical and practical perspectives on Relationship MarketingState-of-the-art and recent developmentsWith practitioners' view from well-known firmsRelationship Marketing provides a comprehensive overview of the…
- ISBN / EAN
- 9783540669425
Speichern Sie Ihre Suche als Auftrag für einen späteren Zeitpunkt und lassen Sie sich bei neu eintreffenden Artikeln automatisch per E-Mail benachrichtigen (optional)!