‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » MARZIES.de Buch- und Medienhan… » Oxford English for Careers. Intermediate - Tourism Student's Book

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

Dilger, Andrew (Herausgeber)

Oxford English for Careers. Intermediate - Tourism Student's Book (Kartoniert / Broschiert / Paperback)

Oxford University ELT, Oktober 2007


144 S. - Sprache: Englisch - zahlr. Abb. - 279x212x12 mm

ISBN: 0194551032 EAN: 9780194551038

Tourism is ideal for pre-work students, studying at pre-intermediate to upper-intermediate levels, who will need to use English in work situations. Tourism is divided into three levels: Provision, Encounters, and Management. Each of these levels develops the vocabulary, language, and skills that students will need to communicate effectively with customers and colleagues, whether working in an administrative or managerial role.


Preis: 34,17 EUR
Versandkosten: 0,00 EUR
Gesamtpreis: 34,17 EUR
In den Warenkorb

Anbieter: MARZIES.de Buch- und Medienhan… (Impressum/Lieferzeit)
Katalog: HC/Berufsschulbücher

Angebotene Zahlungsarten: Vorauskasse
Transparente Bestellabwicklung - Verkäufer nutzt Order-Control - klicken für mehr Information
Transparente Bestellabwicklung -
Verkäufer nutzt Order-Control

 

Produktdetails

Project work in the Student's Book, additional activities on the Student's website, and a Key words list of essential vocabulary at the end of every unit provide extra opportunities for revision

Inhaltsverzeichnis

1. Arrivals ; Cultural differences in greetings, points of arrival, greeting and introducing ; 2. A place to stay ; Welcoming guests, registration procedures, hotel services ; 3. Tourist information services ; Assessing customer types, tourist information centres, recommendations ; 4. Holiday rep ; Attitudes, tipping, resort representative, a welcoming talk ; 5. Eating out ; Food festivals, national dishes, food tourism, taking an order ; 6. Rural tourism ; Sensitivity to the environment, local people and rural tourism, information about the weather ; 7. Attractions and events ; Different cultures - different responses, describing a festival, bringing attractions to life ; 8. On tour ; Personal appearance, training, qualifications, tour guide to tour manager ; 9. Hotel entertainment ; Customers of all ages, working with kids, activities for different age groups ; 10. Specialized tourism ; Cross-cultural misunderstandings, special requests, disability access ; 11. Business travel ; Cultural awareness, business travel in your country, the needs of the business traveller ; 12. Checking out ; Quality standards, receptionist duties, solving problems, checking guests out


ISBN 0-194551-03-2, ISBN 0-19-455103-2, ISBN 0-19455-103-2, ISBN 0-194-55103-2, ISBN 0-1945-5103-2

ISBN 978-0-194551-03-8, ISBN 978-0-19-455103-8, ISBN 978-0-19455-103-8, ISBN 978-0-194-55103-8, ISBN 978-0-1945-5103-8

Buch empfehlen Buch empfehlen
Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.

Groß- und Außenhandel 03. Fachkunde und Arbeitsbuch im Paket 4558298 und 4558328 im Paket von Bergen, Hans-Peter; Fritz, Christian; Morgenstern, Ute; Piek, Michael; Schnettler, Josef
42,25 EUR

20,70 EUR
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2019 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.