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Measuring the Impact of Social Med… - 9781433125799 (ISBN)

(2 Ergebnisse)
ISBN / EAN
9781433125799
ISBN: 9781433125799
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Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success  - A Fortune 500 Perspective

Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success - A Fortune 500 Perspective

4,00 Ødurchschnittliche Bewertung · 1 Bewertungen bei Goodreads

von Cong Li Verlag: Peter Lang Publishing Inc. New York,

2015. Gepflegter, sauberer Zustand. 26112881/2

gebraucht, sehr gut
Bestell-Nr.: 261128812
ISBN: 143312579X
Anbieter: Buchpark GmbH, Trebbin, Deutschland

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Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success  - A Fortune 500 Perspective

Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success - A Fortune 500 Perspective

4,00 Ødurchschnittliche Bewertung · 1 Bewertungen bei Goodreads

von Don Stacks, Cong Li

2015 Gebunden, 180 Seiten, 231mm x 155mm x 14mm, Sprache(n): eng An organization can have a high number of «likes» on its Facebook page and lots of «followers» on its Twitter account, but does that mean anything from a financial perspective? Is it worth the organization¿s effort to maintain an a…

Neuware
Bestell-Nr.: A25611240
ISBN: 143312579X
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland

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ISBN / EAN
9781433125799
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