‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » » Manager's Guide to Excellence in Public Relations and Communication Management

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

Dozier, David M.; Grunig, Larissa A.; Grunig, James E.

Manager's Guide to Excellence in Public Relations and Communication Management (Kartoniert / Broschiert / Paperback)


Reihe: Routledge Communication Series

Taylor & Francis Inc, August 1995


272 S. - Sprache: Englisch - black & white illustrations - 230x153x15 mm

ISBN: 0805818103 EAN: 9780805818109

This book reports the findings of a $400,000, three-nation study of public relations and communication management sponsored by the International Association of Business Communicators (IABC) Research Foundation. As you will learn, the Excellence Study provides communication managers and public relations practitioners with information critical to their own professional growth.

Titel derzeit leider nicht verfügbar.

 

Inhaltsverzeichnis

Contents: Preface. What Is Communication Excellence? Part I: Communicator Knowledge Base. Knowing How to Manage Strategically. Knowing Two-Way Communication Practices. Knowing Traditional Communicator Skills. Build Your Knowledge Base. Part II: Shared Expectations About Communication. The Power of the Communication Department. Shared Expectations of Communication. Building Linkages to the Dominant Coalition. What CEOs Should Do About Excellence. Part III: The Character of Organizations. Participation and Authority in the Culture of Organizations. Empowering Women and Culturally Diverse Employees. The Global Qualities of Excellence. Changing the Character of Organizations. Part IV: Putting Excellence to Work. Origins of Communication Programs. Using Traditional and Advanced Practices. Communication Excellence Makes a Difference. Appendix: How the Excellence Study Was Conducted.

ISBN 0-805818-10-3, ISBN 0-80-581810-3, ISBN 0-80581-810-3, ISBN 0-805-81810-3, ISBN 0-8058-1810-3

ISBN 978-0-805818-10-9, ISBN 978-0-80-581810-9, ISBN 978-0-80581-810-9, ISBN 978-0-805-81810-9, ISBN 978-0-8058-1810-9

Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.
Practical Guide to Ethics in Public Relations von Luttrell, Regina; Ward, Jamie
29,50 EUR

Der Buchführungsratgeber Grundlagen und Beispiele von Herrling, Erich; Mathes, Claus
17,90 EUR

30,99 EUR
23,98 EUR
The Undercover Economist von Harford, Tim
12,50 EUR

WHY ARENT THEY SHOUTING von Rodgers, Kevin
17,99 EUR
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2018 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.