‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » MARZIES.de Buch- und Medienhan… » How to Become a Magazine Publisher - Create Your Own Magazine

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

Crossley-Stanbury, John

How to Become a Magazine Publisher - Create Your Own Magazine (Kartoniert / Broschiert / Paperback)

Lulu.com, Juni 2010


192 S. - Sprache: Englisch - 232x154x19 mm 2:B&W 6 x 9 in or 229 x 152 mm Perfect Bound on Creme w/Gloss Lam

ISBN: 144577626X EAN: 9781445776262

Anyone can create their own publication quickly and easily by following the same principles that the author, John Crossley-Stanbury used to start and run a successful magazine. You can use this book to help you publish magazines in your own village, town, city, region or even nationally. "How to Become a Magazine Publisher - Create Your Own Magazine," gives you realistic ideas and processes that have the ability to turn your dreams of becoming a Magazine Publisher into reality. You'll Learn: ? The legalities and how to protect your magazine ? How to register your business ? How to brand everything to have a successful identity ? Costs and funding options ? How to create content and obtain images ? The different types of printing firms ? How to get readers and/or subscribers ? Numerous ways to make money through your magazine ? How to publish your magazine online ? And so much more "How to Become a Magazine Publisher - Create Your Own Magazine," contains the vital information that you need!


Preis: 33,51 EUR
Versandkosten: 0,00 EUR
Gesamtpreis: 33,51 EUR
In den Warenkorb

Anbieter: MARZIES.de Buch- und Medienhan… (Impressum/Lieferzeit)
Katalog: TB/Wirtschaft/Allgemeines, Lexika, Geschichte

Angebotene Zahlungsarten: Vorauskasse
Transparente Bestellabwicklung - Verkäufer nutzt Order-Control - klicken für mehr Information
Transparente Bestellabwicklung -
Verkäufer nutzt Order-Control

 


ISBN 1-445776-26-X, ISBN 1-44-577626-X, ISBN 1-44577-626-X, ISBN 1-445-77626-X, ISBN 1-4457-7626-X

ISBN 978-1-445776-26-2, ISBN 978-1-44-577626-2, ISBN 978-1-44577-626-2, ISBN 978-1-445-77626-2, ISBN 978-1-4457-7626-2

Buch empfehlen Buch empfehlen
Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.

The Buy Side von Duff, Turney
16,50 EUR
Structural Analysis in the Social Sciences Cognition, Personality, Dynamics, and Culture von Kilduff, Martin (Pennsylvania State University); Krackhardt, David (Carnegie Mellon University, Penn
30,50 EUR
Das Peter-Prinzip Oder Die Hierarchie der Unfähigen von Peter, Laurence J.; Hull, Raymond; Jungblut, Michael (Übersetzung)
9,99 EUR
The Great Crash 1929 von Galbraith, John Kenneth
14,99 EUR
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2018 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.