Neuware
Handbook of Social Media Management - Value Chain and Business Models in Changing Media Markets
2013 Gebunden, 892 Seiten, 241mm x 160mm x 52mm, Sprache(n): eng First comprehensive overview of a new research fieldState of the art in social media researchInternational representation of topics, cases and contributorsIncludes supplementary material: sn.pub/extrasDigitization and Web 2.0 have…
Neuware
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland
Handbook of Social Media Management: Value Chain and Business Models in Changing Media Markets (Med…
von Mike Friedrichsen Verlag: Springer
2013. hardcover 889 Seiten; 9783642288968.3
gebraucht, gut
Anbieter: Studibuch GmbH, Stuttgart, Deutschland
Nichts passendes gefunden?
- ISBN / EAN
- 9783642288968
Link zur Suche kopieren
Speichern Sie Ihre Suche als Auftrag für einen späteren Zeitpunkt und lassen Sie sich bei neu eintreffenden Artikeln automatisch per E-Mail benachrichtigen (optional)!