‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » MARZIES.de Buch- und Medienhan… » Fuzzy-Like Multiple Objective Decision Making

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

Xu, Jiuping; Zhou, Xiaoyang

Fuzzy-Like Multiple Objective Decision Making (Gebundene Ausgabe)


Reihe: Studies in Fuzziness and Soft Computing 263

Springer-Verlag GmbH, Springer Berlin, Februar 2011


442 S. - Sprache: Englisch - 242x164x37 mm Book

ISBN: 3642168949 EAN: 9783642168949

Decision makers usually face multiple, conflicting objectives and the complicated fuzzy-like environments in the real world. What are the fuzzy-like environments? How do we model the multiple objective decision making problems under fuzzy-like environments? How do you deal with these models? In order to answer these questions, this book provides an up-to-date methodology system for fuzzy-like multiple objective decision making, which includes modelling system, model analysis system, algorithm system and application system in structure optimization problem, selection problem, purchasing problem, inventory problem, logistics problem and so on. Researchers, practitioners and students in management science, operations research, information science, system science and engineering science will find this work a useful reference.


Preis: 199,99 EUR
Versandkosten: 0,00 EUR
Gesamtpreis: 199,99 EUR
In den Warenkorb

Anbieter: MARZIES.de Buch- und Medienhan… (Impressum/Lieferzeit)
Katalog: HC/Technik allgemein

Angebotene Zahlungsarten: Vorauskasse
Transparente Bestellabwicklung - Verkäufer nutzt Order-Control - klicken für mehr Information
Transparente Bestellabwicklung -
Verkäufer nutzt Order-Control

 

Produktdetails

Presents theory and applications in Fuzzy-Like Multiple Objective Decision Making Takes real-life problems as the background and guidance Written by leading experts in the field

Inhaltsverzeichnis

Part 1 Fuzzy Set Theory.- Part 2 Fuzzy Multiple Objective Decision Making.- Part 3 Fuzzy Random Multiple Objective Decision Making.- Part 4 Bifuzzy Multiple Objective Decision Making.- Part 5 Fuzzy Rough Multiple Objective Decision Making.


ISBN 3-642-16894-9

ISBN 978-3-642-16894-9

Buch empfehlen Buch empfehlen
Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.

Mid-Infrared Coherent Sources and Applications von Ebrahim-Zadeh, Majid (Herausgeber); Sorokina, Irina T. (Herausgeber)
149,79 EUR
Complex Systems: Solutions and Challenges in Economics, Management and Engineering Dedicated to Prof von Berger-Vachon, Christian (Herausgeber); Gil Lafuente, Anna María (Herausgeber); Kacprzyk, Janusz (He
213,99 EUR

Advances in Self-Organizing Maps and Learning Vector Quantization Proceedings of the 11th Internatio von Merényi, Erzsébet (Herausgeber); Mendenhall, Michael J. (Herausgeber); O'Driscoll, Patrick (Herausge
199,99 EUR

159,99 EUR

Wertschöpfung in der Bottom-up-Ökonomie von Redlich, Tobias; Wulfsberg, Jens P. (Herausgeber)
84,99 EUR

Human-Computer Systems Interaction Backgrounds and Applications von Hippe, Zdzislaw S. (Herausgeber); Kulikowski, Juliusz L. (Herausgeber)
319,93 EUR

Automatische Identifikation für Industrie 4.0 von Hippenmeyer, Heinrich; Moosmann, Thomas
59,99 EUR
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2018 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.