‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » MARZIES.de Buch- und Medienhan… » European Retail Research 2010 Volume 24 Issue II

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

Morschett, Dirk (Herausgeber); Rudolph, Thomas (Herausgeber); Schnedlitz, Peter (Herausgeber); Schramm-Klein, Hanna (Herausgeber); Swoboda, Bernhard (Herausgeber)

European Retail Research 2010 Volume 24 Issue II (Kartoniert / Broschiert / Paperback)

Gabler, Betriebswirt.-Vlg, Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler, November 2010


201 S. - Sprache: Deutsch - 24 Schwarz-Weiß- Abbildungen, 71 Schwarz-Weiß- Tabellen - 220x152x18 mm

ISBN: 3834927090 EAN: 9783834927095

The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retail lecturers, retail students and retail executives. As it has always been, retail executives are part of the target group and the knowledge transfer between retail research and retail management remains a part of the publication's concept.


Preis: 74,99 EUR
Versandkosten: 0,00 EUR
Gesamtpreis: 74,99 EUR
In den Warenkorb

Anbieter: MARZIES.de Buch- und Medienhan… (Impressum/Lieferzeit)
Katalog: HC/Wirtschaft/Werbung, Marketing

Angebotene Zahlungsarten: Vorauskasse
Transparente Bestellabwicklung - Verkäufer nutzt Order-Control - klicken für mehr Information
Transparente Bestellabwicklung -
Verkäufer nutzt Order-Control

 

Produktdetails

The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retail lecturers, retail students and retail executives. As it has always been, retail executives are part of the target group and the knowledge transfer between retail research and retail management remains a part of the publication's concept. EUROPEAN RETAIL RESEARCH welcomes manuscripts on original theoretical or conceptual contributions as well as empirical research - based either on large-scale empirical data or on the case-study method. Following the state of the art in retail research, articles on any major issues that concern the general field of retailing and distribution are welcome. The review process will support the authors in enhancing the quality of their work and will offer the authors a reviewed publication outlet. Part of the concept of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is an only short delay between manuscript submission and final publication, so it is intended to become a quick publication platform.

Inhaltsverzeichnis

Mit Beiträgen von Walter van Waterschoot, Piyush Kumar Sinha, Steve Burt, Joeri De Haes, Thomas Foscht, Annouk Lievens, Prokopis K. Theodoridis, Georg G. Panigyrakis, Steve Worthington, Josh Fear, Raed Algharabat, Charles Dennis, Hanna Schramm-Klein, Maria Puelles, José Antonio Puelles, Susana Romero, Christina Ziliani, Edoardo Fornari, Sebastiano Grandi, Maria Grazia Cardinali, Daniele Fornari, Francesca Negri, Davide Pellegrini

Über den Autor

:Prof. Dr. Dirk Morschett, University of Fribourg, Switzerland Prof. Dr. Thomas Rudolph, University of St. Gallen, Switzerland Prof. Dr. Peter Schnedlitz, Vienna University of Economics and Business Administration, Austria PD Dr. Hanna Schramm-Klein, Saarland University, Germany Prof. Prof. h.c. Dr. Bernhard Swoboda, University of Trier, Germany


ISBN 3-8349-2709-0

ISBN 978-3-8349-2709-5

Buch empfehlen Buch empfehlen
Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2018 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.