‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » MARZIES.de Buch- und Medienhan… » Effective Strategy Implementation

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

Huber, Adele J.

Effective Strategy Implementation (Kartoniert / Broschiert / Paperback)


Reihe: Schriften zum europäischen Management

Gabler, Betriebswirt.-Vlg, Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, Juli 2011


131 S. - Sprache: Englisch - 218x150x13 mm

ISBN: 3834927686 EAN: 9783834927682

the strategies' performance outcomes. Drawing on organizational learning theory, she identifies the organizational abilities and processes that constitute a firm's Strategy Implementation Capability construct and shows empirically that the concept is very valuable in explaining how innovative strategies translate into a firm's performance.


Preis: 82,38 EUR
Versandkosten: 0,00 EUR
Gesamtpreis: 82,38 EUR
In den Warenkorb

Anbieter: MARZIES.de Buch- und Medienhan… (Impressum/Lieferzeit)
Katalog: HC/Wirtschaft/Werbung, Marketing

Angebotene Zahlungsarten: Vorauskasse
Transparente Bestellabwicklung - Verkäufer nutzt Order-Control - klicken für mehr Information
Transparente Bestellabwicklung -
Verkäufer nutzt Order-Control

 

Produktdetails

Adele J. Huber discovers that a firm's strategy implementation capabilities are a key driver of the strategies' performance outcomes. Drawing on organizational learning theory, she identifies the organizational abilities and processes that constitute a firm's Strategy Implementation Capability construct and shows empirically that the concept is very valuable in explaining how innovative strategies translate into a firm's performance. Her findings are particularly interesting for managers and researchers who focus on strategy formulation and execution. They also show the relation between strategy implementation and competitive advantage.

Inhaltsverzeichnis

Conceptualization of firms' implementation capabilities based on organizational learning theory; Scale development and validation of the Strategy Implementation Capability construct; Empirical analyses regarding the construct's effects on firm performance based on data from senior manager dyads; Implications for management and research

Über den Autor

:Dr. Adele J. Huber wrote her dissertation under the supervision of Prof. Dr. Alexander Haas at the University of Bern (Switzerland). She works as a management consultant, focusing on marketing and brand strategy development and execution.


ISBN 3-8349-2768-6

ISBN 978-3-8349-2768-2

Buch empfehlen Buch empfehlen
Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.

Handbuch Couponing von Hartmann, Wolfgang (Herausgeber); Kreutzer, Ralf (Herausgeber); Kuhfuß, Holger (Herausgeber)
49,99 EUR
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2018 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.