Customer Knowledge Management: Leveraging Soft Skills to Improve Customer Focus (Management for Pro…
von Soumit Sain
Sehr guter Zustand, ohne Namenseintrag Zustand: 1, Neu, Gebundene Ausgabe Springer , 41838 207 S. , Customer Knowledge Management: Leveraging Soft Skills to Improve Customer Focus (Management for Professionals), Sain, Soumit Neu
Customer Knowledge Management - Leveraging Soft Skills to Improve Customer Focus
von Soumit Sain Verlag: Springer International Publishing,
2014 2014. 24508313/12
Customer Knowledge Management - Leveraging Soft Skills to Improve Customer Focus
von Silvio Wilde, Soumit Sain
2014 Gebunden, 228 Seiten, 241mm x 160mm x 18mm, Sprache(n): eng Combines customer knowledge management, customer focus and soft skills based on recent primary dataFocuses on interpersonal and organizational skills within customer knowledge management processesProvides recommendations for optimi…
- ISBN / EAN
- 9783319050584
Speichern Sie Ihre Suche als Auftrag für einen späteren Zeitpunkt und lassen Sie sich bei neu eintreffenden Artikeln automatisch per E-Mail benachrichtigen (optional)!