Consuming Bollywood - Gender, Globalization and Media in the Indian Diaspora
von Anjali Ram Verlag: Peter Lang Publishing Inc. New York,
2014. Gepflegter, sauberer Zustand. 24970583/2
gebraucht, sehr gut
Anbieter: Buchpark GmbH, Trebbin, Deutschland
Consuming Bollywood - Gender, Globalization and Media in the Indian Diaspora
von Anjali Ram Verlag: Peter Lang Publishing Inc. New York,
2014. 24970583/1
gebraucht, sehr gut
Anbieter: Buchpark GmbH, Trebbin, Deutschland
Neuware
Consuming Bollywood - Gender, Globalization and Media in the Indian Diaspora
von Anjali Ram
2014 Gebunden, 228 Seiten, 231mm x 155mm x 17mm, Sprache(n): eng Consuming Bollywood is a major activity in the Indian diaspora and the revenue generated from diasporic audiences is growing exponentially. By combining extended qualitative interviews and textual analysis, this book provides an in…
Neuware
Anbieter: MARZIES Buch- und Medienhandel, Schönwalde-Glien, Deutschland
Nichts passendes gefunden?
- ISBN / EAN
- 9781433113437
Link zur Suche kopieren
Speichern Sie Ihre Suche als Auftrag für einen späteren Zeitpunkt und lassen Sie sich bei neu eintreffenden Artikeln automatisch per E-Mail benachrichtigen (optional)!