‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » MARZIES.de Buch- und Medienhan… » Business to Business Marketing Relationships, networks and strategies

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

Ellis, Nick

Business to Business Marketing Relationships, networks and strategies (Kartoniert / Broschiert / Paperback)

Oxford University Press, November 2010


351 S. - Sprache: Englisch - 92 - 244x191x17 mm

ISBN: 0199551685 EAN: 9780199551682

The book provides a comprehensive introduction to the main theoretical and managerial issues of B2B marketing. It shows the significance of B2B marketing in modern economies within the complex network of buying and selling relationships between organizations.


Preis: 59,50 EUR
Versandkosten: 0,00 EUR
Gesamtpreis: 59,50 EUR
In den Warenkorb

Anbieter: MARZIES.de Buch- und Medienhan… (Impressum/Lieferzeit)
Katalog: HC/Wirtschaft/Werbung, Marketing

Angebotene Zahlungsarten: Vorauskasse
Transparente Bestellabwicklung - Verkäufer nutzt Order-Control - klicken für mehr Information
Transparente Bestellabwicklung -
Verkäufer nutzt Order-Control

 

Inhaltsverzeichnis

Part One: The Organisational Marketing Context; 1: The significance of B2B Marketing; 2: Organisational Buying Behaviour; Part Two: Inter-Organisational Relationships & Networks; 3: Inter-Organisational Relationships; 4: Marketing Channels & Supply Chains; 5: Industrial Networks; Part Three: Business Marketing Planning; 6: B2B Marketing Planning & Analysis; 7: B2B Strategies & Implementation; 8: Business Products; 9: Business Services; 10: Value & Pricing; 11: Marketing Communication; 12: Personal Selling & Sales Management

Über den Autor

Nick Ellis is Senior Lecturer in Critical Marketing at the University of Leicester. He has taught B2B marketing to students at all levels from around the world for over 10 years. His research on inter-firm relationships, industrial networks and marketing management has been published in a number of leading academic journals. Prior to joining the university sector in a business liaison capacity, he spent several years with a major retail group in marketing and purchasing roles.


ISBN 0-199551-68-5, ISBN 0-19-955168-5, ISBN 0-19955-168-5, ISBN 0-199-55168-5, ISBN 0-1995-5168-5

ISBN 978-0-199551-68-2, ISBN 978-0-19-955168-2, ISBN 978-0-19955-168-2, ISBN 978-0-199-55168-2, ISBN 978-0-1995-5168-2

Buch empfehlen Buch empfehlen
Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.
100 Marketingkennzahlen von Brickau, Ralf; Kreickenberg, Alexander; Rettkowski, Uwe
19,90 EUR

Social Media im Destinationsmarketing Planung - Umsetzung - Monitoring von Behrens, Julia; Luppold, Stefan (Herausgeber)
28,00 EUR
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2018 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.