‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » MARZIES.de Buch- und Medienhan… » Business in the Information Age Heading for New Processes

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

Österle, Hubert

Business in the Information Age Heading for New Processes (Kartoniert / Broschiert / Paperback)

Springer Berlin Heidelberg, Springer Berlin, Dezember 2010


Softcover reprint of hardcover 1st ed. 1995. - 408 S. - Sprache: Englisch - 235x156x30 mm Previously published in hardcover

ISBN: 3642082181 EAN: 9783642082184

The industrial society is fast becoming an information society. As a result, many companies are experiencing serious difficulties in developing the new internal structures required. The increasing use of information technology has a profound effect on markets, products, and processes, as well as the management of and co-operation between companies. Recognising the possibilities and grasping the emerging potential is an important challenge for todays management, if the organisations and systems are to develop over the next twenty years. Business in the Information Age offers models and techniques for transforming company structures to help face this challenge. Viewing the business process as a new model to describe the organisation forms the link between company strategy and information systems. The book points out advantages accessible through IT, together with ways of integrating this knowledge in effective and efficient processes.


Preis: 128,39 EUR
Versandkosten: 0,00 EUR
Gesamtpreis: 128,39 EUR
In den Warenkorb

Anbieter: MARZIES.de Buch- und Medienhan… (Impressum/Lieferzeit)
Katalog: HC/Wirtschaft/Management

Angebotene Zahlungsarten: Vorauskasse
Transparente Bestellabwicklung - Verkäufer nutzt Order-Control - klicken für mehr Information
Transparente Bestellabwicklung -
Verkäufer nutzt Order-Control

 

Produktdetails

Springer Book Archives

Inhaltsverzeichnis

Contents: Introduction: The Transformation of the Economy.- Business Transformation and its Roots.- Business Engineering.- The PROMET Method.- Reader's Guide.- Organization Design: The Goals of Organization Design.- Process Model.- Process Vision.- Output Analysis.- Flow Planning.- Workflow Planning.- Process Management.- Architecture Planning.- IT Assessment.- Customer Relationship Analysis.- Activity-Specific Analyses.- Benchmarking.- Organizational Monitoring.- Further Reading.- Data Design: Data Design Objectives.- Data Model.- Normalization.- 'Semantic and Object-Oriented Data Modelling'.- Keys.- Integrity Conditions.- Code Tables.- Providing Data History.- Data Integration.- Implementing the Data Modell.- Further Reading.- Function Design: Objectives of Function Design.- Function Model.- Derivation of Transactions.- Checking for Completeness.- Derivation of Applications and Databases.- Transaction Network.- Lists and Messages.- Designing the User Interface.- Control Structure.- Authorization.- Workflow Design.- Further Reading.- Foundations of a Business Engineering Method: Business Engineering Levels.- Business Engineering Meta-Modell.- Business Engineering Method.


ISBN 3-642-08218-1

ISBN 978-3-642-08218-4

Buch empfehlen Buch empfehlen
Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.
Konflikttraining Konflikte verstehen, analysieren, bewältigen von Berkel, Karl; Raab, Gerhard (Herausgeber); Crisand, Nicolas (Herausgeber)
17,50 EUR
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2018 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.