‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » MARZIES.de Buch- und Medienhan… » Building Social Capital in a Multibusiness Firm Lessons from a Case Study

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

Bilhuber Galli, Eva

Building Social Capital in a Multibusiness Firm Lessons from a Case Study (Kartoniert / Broschiert / Paperback)

Gabler, Betriebswirt.-Vlg, Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, Dezember 2010


271 S. - Sprache: Englisch - 22 Schwarz-Weiß- Abbildungen, 7 Schwarz-Weiß- Tabellen - 212x149x23 mm

ISBN: 3834927074 EAN: 9783834927071

Realizing synergies across different businesses is a mulitbusiness firm's generic strategic challenge. Eva Bilhuber Galli investigates the role of social capital in cross-business collaboration and how to build it effectively with leadership development practices.


Preis: 82,38 EUR
Versandkosten: 0,00 EUR
Gesamtpreis: 82,38 EUR
In den Warenkorb

Anbieter: MARZIES.de Buch- und Medienhan… (Impressum/Lieferzeit)
Katalog: HC/Wirtschaft/Management

Angebotene Zahlungsarten: Vorauskasse
Transparente Bestellabwicklung - Verkäufer nutzt Order-Control - klicken für mehr Information
Transparente Bestellabwicklung -
Verkäufer nutzt Order-Control

 

Produktdetails

Realizing synergies across different businesses is a mulitbusiness firm's generic strategic challenge. Eva Bilhuber Galli investigates the role of social capital in cross-business collaboration and how to build it effectively with leadership development practices. Studying a case of a large multibusiness firm, she comes to counter-intuitive conclusions: 1) Not all types of cross-business collaboration require the same intensity level of social capital. 2) To build strong forms of social capital, single networking events seem to fall short. The alignment of practices over time needs to be considered.

Inhaltsverzeichnis

Strategic Challenge of a Multibusiness Firm; The Role of Social Capital for Realizing Growth Synergies; Leadership Development's Potential for Social Capital Development; How to build Social Capital with Leadership Development; Strategic Alignment of Leadership Development Practices

Über den Autor

:Dr. Eva Bilhuber Galli wrote her dissertation under the supervision of Prof. Dr. Günter Müller-Stewens at the Institute of Management, University of St. Gallen (Switzerland). She is the founder of human facts ag and works as a management consultant and executive coach.


ISBN 3-8349-2707-4

ISBN 978-3-8349-2707-1

Buch empfehlen Buch empfehlen
Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2018 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.