‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » MARZIES.de Buch- und Medienhan… » Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets AAMAS Workshop, AMEC 2009, Budapest, Hungary, May 12, 2009, and IJCAI Workshop, TADA 2009, Pasadena, CA, USA, July 13, 2009, Selected and Revised Papers

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

David, Esther (Herausgeber); Gerding, Enrico (Herausgeber); Sarne, David (Herausgeber); Shehory, Onn M. (Herausgeber)

Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets AAMAS Workshop, AMEC 2009, Budapest, Hungary, May 12, 2009, and IJCAI Workshop, TADA 2009, Pasadena, CA, USA, July 13, 2009, Selected and Revised Papers (Kartoniert / Broschiert / Paperback)


Reihe: Lecture Notes in Business Information Processing 59

Springer-Verlag GmbH, Springer Berlin, September 2010


274 S. - Sprache: Englisch - 236x157x18 mm

ISBN: 3642151167 EAN: 9783642151163

Pasadena, California, USA.


Preis: 64,19 EUR
Versandkosten: 0,00 EUR
Gesamtpreis: 64,19 EUR
In den Warenkorb

Anbieter: MARZIES.de Buch- und Medienhan… (Impressum/Lieferzeit)
Katalog: HC/Wirtschaft/Allgemeines, Lexika, Geschichte

Angebotene Zahlungsarten: Vorauskasse
Transparente Bestellabwicklung - Verkäufer nutzt Order-Control - klicken für mehr Information
Transparente Bestellabwicklung -
Verkäufer nutzt Order-Control

 

Produktdetails

Fast track conference proceedings

Inhaltsverzeichnis

A Study of Central Auction Based Wholesale Electricity Markets.- The Choice of Eliminating the Uncertainty Cloud in Auctions.- Eliciting Expert Advice in Service-Oriented Computing.- Approximating the Qualitative Vickrey Auction by a Negotiation Protocol.- Automated Analysis of Auction Traces.- Mechanism Design for the Online Allocation of Items without Monetary Payments.- A Demand-Driven Approach for a Multi-Agent System in Supply Chain Management.- Mechanism Design for Eliciting Probabilistic Estimates from Multiple Suppliers with Unknown Costs and Limited Precision.- Nash Social Welfare in Multiagent Resource Allocation.- Leading a Best-Response Teammate in an Ad Hoc Team.- Designing an Ad Auctions Game for the Trading Agent Competition.- Robust Planning and Control Using Intelligent Products.- How Specialised Are Specialists? Generalisation Properties of Entries from the 2008 and 2009 TAC Market Design Competitions.- Learning Improved Entertainment Trading Strategies for the TAC Travel Game.- Evaluation of Market Design Agents: The Mertacor Perspective.- Continuous Double Auctions with Execution Uncertainty.- Sequential Auctions with Partially Substitutable Goods.- From General Game Descriptions to a Market Specification Language for General Trading Agents.


ISBN 3-642-15116-7

ISBN 978-3-642-15116-3

Buch empfehlen Buch empfehlen
Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.

Büroorganisation BS von Prüher, Werner; Heitzeneder, Andrea; Stanek, Wolfgang
18,30 EUR

Trends in Public Sector Renewal Recent Developments and Concepts of Awarding Excellence von Hill, Hermann (Herausgeber); Klages, Helmut (Herausgeber)
72,95 EUR

Consumers, Policy and the Environment A Tribute to Folke Olander von Grunert, Klaus G. (Herausgeber); Thogersen, John (Herausgeber)
192,59 EUR
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2018 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.