‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » » Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis A macro-environmental and competitive audit

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

Weber, Phillip

Abercrombie & Fitch. Marketing Analysis A macro-environmental and competitive audit (Kartoniert / Broschiert / Paperback)

GRIN Verlag, August 2010


Auflage. - 24 S. - Sprache: Englisch - 91x147x25 mm

ISBN: 3640582845 EAN: 9783640582846

Seminar paper from the year 2009 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 2, University of Southampton, language: English, abstract: This report does not claim to be a complete analysis of Abercrombie & Fitch Co, but it provides a general overview of the situation of the company. It looks at internal and external factors using marketing tools like PEST- or SWOT-analysis. Because of the better data situation it focuses on the US market. General Information Abercrombie & Fitch Co. (A&F) is a stock exchange listed clothes company. In its 1,125 shops it sells high quality casual clothes, personal care items and accessories for men, women and kids. It consists of the brands Abercrombie & Fitch, Abercrombie, Hollister and RUEHL. Its headquarter is located in Albany Ohio (USA) since 2001.(Abercrombie & Fitch, 2009). In 1892 David Abercrombie opened a shop called Abercrombie & Co which specialized in camping equipment. In 1904 Ezra Fitch joined the company and the name was changed to Abercrombie & Fitch (Pitzke1, 2007). With a change in the management in 1992 Abercrombie & Fitch repositioned itself in the market shifting its main focus on young and casual lifestyle fashion with the main target group being 18 to 22 year-old college students, male and female. With the brand Abercrombie launched in 1998 the Company extended its business and tried to reach boys and girls between seven and fourteen.

Titel derzeit leider nicht verfügbar.

 

ISBN 3-640-58284-5

ISBN 978-3-640-58284-6

Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.

Fallstudien aus der österreichischen Marketingpraxis 5 Ein Arbeitsbuch zu den Grundzügen des Marketi von Wagner, Udo (Herausgeber); Reisinger, Heribert (Herausgeber); Schwand, Christopher (Herausgeber)
29,00 EUR
Die Mitarbeiterzeitschrift von Marinkovic, Daniel
24,99 EUR

Music Sponsorship at a Turning Point von Hund-Göschel, Angela
37,00 EUR

Audio Branding Using Sound to Build Your Brand von Minsky, Laurence; Fahey, Colleen
24,50 EUR
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2018 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.