‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » MARZIES.de Buch- und Medienhan… » A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book About Knowledge Management

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

Roberts, Joanne

A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book About Knowledge Management (Kartoniert / Broschiert / Paperback)


Reihe: Very Short, Fairly Interesting & Cheap Books

Sage Publications Ltd., Juli 2015


151 S. - Sprache: Englisch - 198x126x12 mm

ISBN: 0857022474 EAN: 9780857022479

Knowledge is power. Since the emergence of knowledge management in the early 1990s, it has become the key competitive resource for firms and nations in an increasingly competitive global economic environment. This affordable and accessible introduction to knowledge management offers a critical look at the history, nature and future of the field, providing essential reading for those questioning contemporary management practices. Written in a lively, conversational style, the nature of knowledge, including its definition and measurement is considered, as well as ignorance, forgetting and unlearning, before the main concepts and theoretical contributions to knowledge management are reviewed and challenged, providing fresh insights into the central debates. SAGE's A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book About series shies away from the sterility of conventional textbooks, offering students an informal and accessible overview of the field that questions and challenges the traditional literature. You can .


Preis: 19,49 EUR
Versandkosten: 0,00 EUR
Gesamtpreis: 19,49 EUR
In den Warenkorb

Anbieter: MARZIES.de Buch- und Medienhan… (Impressum/Lieferzeit)
Katalog: HC/Wirtschaft/Management

Angebotene Zahlungsarten: Vorauskasse
Transparente Bestellabwicklung - Verkäufer nutzt Order-Control - klicken für mehr Information
Transparente Bestellabwicklung -
Verkäufer nutzt Order-Control

 

Inhaltsverzeichnis

Chapter 1: Introduction: The Rise of Knowledge Management Chapter 2: Situating Knowledge Management Chapter 3: Knowledge Management? Chapter 4: Knowledge Acquisition, Retention and Transfer Chapter 5: Knowledge, Creativity and Innovation Chapter 6: Ignorance, Forgetting and Unlearning Chapter 7: Conclusion; Looking forward


ISBN 0-857022-47-4, ISBN 0-85-702247-4, ISBN 0-85702-247-4, ISBN 0-857-02247-4, ISBN 0-8570-2247-4

ISBN 978-0-857022-47-9, ISBN 978-0-85-702247-9, ISBN 978-0-85702-247-9, ISBN 978-0-857-02247-9, ISBN 978-0-8570-2247-9

Buch empfehlen Buch empfehlen
Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.

Das neue Personalmarketing - Employee Relationship Management als moderner Erfolgstreiber Band 3: Ha von Bröckermann, Werner (Herausgeber); Pepels, Werner (Herausgeber)
54,00 EUR

72,00 EUR

Marktorientierte Unternehmensführung Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven von Bruhn, Manfred (Herausgeber); Steffenhagen, Hartwig (Herausgeber)
84,99 EUR
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2018 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.