‹ zurück Sie sind hier:  Startseite » Buchhändler » MARZIES.de Buch- und Medienhan… » 100 Things Every Designer Needs to Know About People What Makes Them Tick?

Linksbuch Neu neu Rechtsbuch

Weinschenk, Susan

100 Things Every Designer Needs to Know About People What Makes Them Tick? (Kartoniert / Broschiert / Paperback)

New Riders, April 2011


242 S. - Sprache: Englisch - 231x179x17 mm

ISBN: 0321767535 EAN: 9780321767530

If you want to design intuitive and engaging web sites, apps, print materials or products, then you need to know the psychology that underlies people's behavior. 100 Things Every Designer Needs to Know About People explores both the foundational and the latest research in the psychology of the conscious mind and applies it to design. This book is not just a set of guidelines, but a deep dive into what makes people tick. Dr. Weinschenk shares the psychology research and shows lots of examples so that you can design intuitive and engaging print, web, applications and products that match the way people think, work, and play.


Preis: 33,49 EUR
Versandkosten: 0,00 EUR
Gesamtpreis: 33,49 EUR
In den Warenkorb

Anbieter: MARZIES.de Buch- und Medienhan… (Impressum/Lieferzeit)
Katalog: HC/Datenkommunikation/Netze/Mailboxen

Angebotene Zahlungsarten: Vorauskasse
Transparente Bestellabwicklung - Verkäufer nutzt Order-Control - klicken für mehr Information
Transparente Bestellabwicklung -
Verkäufer nutzt Order-Control

 

Inhaltsverzeichnis

The Psychology of Design How People See How People Read How People Remember How People Think How People Focus Their Attention What Motivates People People Are Social Animals How People Feel People Make Mistakes How People Decide Bibliography INDEX

Über den Autor

Susan Weinschenk has a Ph.D. in Psychology, and a 30-year career in applying psychology to the design of technology. She has written several books on user-centered design. Her 2008 book, Neuro Web Design: What makes them click?, published by New Riders, applies the research on neuroscience to the design of web sites. A popular speaker and presenter, her nickname is "The Brain Lady". She is Chief of User Experience Strategy, Americas, at Human Factors International, and runs a popular blog: Whatmakesthemclick.net.


ISBN 0-321767-53-5, ISBN 0-32-176753-5, ISBN 0-32176-753-5, ISBN 0-321-76753-5, ISBN 0-3217-6753-5

ISBN 978-0-321767-53-0, ISBN 978-0-32-176753-0, ISBN 978-0-32176-753-0, ISBN 978-0-321-76753-0, ISBN 978-0-3217-6753-0

Buch empfehlen Buch empfehlen
Sparen Sie Versandkosten beim Kauf weiterer Artikel dieses Buchhändlers.

Trust, Privacy and Security in Digital Business 7th International Conference, TrustBus 2010, Bilbao, von Katsikas, Sokratis (Herausgeber); Lopez, Javier (Herausgeber); Soriano, Miguel (Herausgeber)
74,99 EUR

Flash Building the Interactive Web von Salter, Anastasia; Murray, John
22,50 EUR

The Dark Net von Bartlett, Jamie
17,50 EUR

XSLT Mastering XML Transformations. For Beginners and Advanced Users von Tidwell, Doug; St. Laurent, Simon (Herausgeber); Romano, Robert (Illustrator)
49,50 EUR
Meine zuletzt angesehenen antiquarischen und neue Bücher
Meine letzten Buch Suchanfragen
    Noch keine Suchanfragen vorhanden.

© 2003 - 2018 by whSoft GmbH
Entdecken Sie außerdem: Antiquariatsportal · Achtung-Bücher.de · Booklink · Buchhai - Bücher Preisvergleich
Alle genannten Preise sind Bruttopreise und enthalten, soweit nicht anders vom Verkäufer angegeben, die gesetzliche Umsatzsteuer.