Digital Pricing - A Guide to Strategic Pricing for the Digital Economy
von Frank Frohmann
2024 Kartoniert, 356 Seiten, 235mm x 155mm x 19mm, Sprache(n): eng This is one of the first books to combine the current megatrend of digitalization and pricing as the most effective lever for increasing and sustaining profits. The book presents the basics of digital pricing as well as modeling…
Oligopoly Pricing - Old Ideas and New Tools
von Xavier Vives
2001 Kartoniert, 442 Seiten, 229mm x 152mm x 26mm, Sprache(n): eng The "oligopoly problem"— the question of how prices are formed when the market contains only a few competitors— is one of the more persistent problems in the history of economic thought. In this book Xavier Vives appl…
Pricing perspectives. - Marketing and management implications of new theories and applications.
von Sandra Rothenberger Verlag: Basingstoke, Palgrave Macmillan,
2008. Hardcover 248 S. Ehem. Bibliotheksexemplar mit Signatur und Stempel. GUTER Zustand, ein paar Gebrauchsspuren. Ex-library with stamp and library-signature. GOOD condition, some traces of use. X-17670 9780230207226
The Pricing Compass - Finding the Solution to Your Pricing Puzzle
von Jan Y. Yang
2024 Gebunden, 164 Seiten, 216mm x 153mm x 14mm, Sprache(n): eng This book provides business owners and practitioners with a comprehensive and pragmatic guide to pricing, which lays out the essential steps to professionalizing pricing from day one all the way to a more mature stage. It not only…
Pricing Done Right - The Pricing Framework Proven Successful by the World`s Most Profitable Compan…
von Tim J Smith Verlag: John Wiley & Sons,
1. Auflage 2016. Gebrauchs- und Lagerspuren. AuÃ?en: verschmutzt, angestoÃ?en. 25736151/3
Strategic Pricing and Management Accounting
von David Dugdale
Vorbestellbar - erscheint am 27.05.2024 Kartoniert, 176 Seiten, 234mm x 156mm The book analyses segmentation, value to customer, price-value maps, segmental pricing, product differentiation and dynamic pricing, with traditional economic theory, showing how these ideas have implications for management accountants and the value that th…
Pricing - Praxis der optimalen Preisfindung
von Thomas T Nagle Verlag: Springer
Gebundene Ausgabe 24 X 16.2 X 2.4 cm 323 S. EAN: 9783540612568Das Buch könnte Gebrauchsspuren und Knicke aufweisen, ansonsten allgemein in gutem Zustand. Gegebenenfalls kann Namenseintrag tragen und das Titelbild oder die Auflage könnte abweichen. Kostenfreie Rücksendung. Die Rechnung mit ausgew…
Preispolitik: Behavioral Pricing und Preissysteme
von Pechtl Hans Verlag: utb GmbH
2014. paperback 456 Seiten; 9783825239848.3
New Directions in Behavioral Pricing Research
Vorbestellbar - erscheint am 17.06.2024 Gebunden, 300 Seiten, Sprache(n): eng Behavioral pricing research is viewed as central to academic marketing research as well as strategic pricing. The objective of this book is to introduce new research directions in Behavioral Pricing. The book reviews and introduce snew directions for topics…
Profit durch Power Pricing: Strategien aktiver Preispolitik
von Hermann Simon Verlag: Campus Verlag
Gebundene Ausgabe 23.2 X 15.9 X 2.7 cm 384 S. EAN: 9783593358024Das Buch könnte Gebrauchsspuren und Knicke aufweisen, ansonsten allgemein in gutem Zustand. Gegebenenfalls kann Namenseintrag tragen und das Titelbild oder die Auflage könnte abweichen. Kostenfreie Rücksendung. Die Rechnung mit ausg…
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